Het is gewoon mijn fans geïntrigeerd en belangstelling voor de rest van de luisteraars. Het is cool, soms veranderen facet van delirium, om mensen iets anders en zien wat hij kan. Als u dit niet doet, kunt u niet een mooie carrière en hebben een lange levensduur in de muziekindustrie. En dan moet hij weten open new doors, uit haar comfort zone, is dat ik wil het theater of de bioscoop. 3 jaar geleden, u heeft de eerste onderdelen voor Kendrick Lamar, en vandaag is het gij het hoofd van displays van uw concerten. Gij het vis hoe dit succes dat Monte? Op Twitter, je zegt: "Ik geloof dat ik eindelijk de persoon die ik altijd wilde zijn." Ik zou graag een belangrijk persoon, met een rol, hoewel ik niet denk dat het beste voorbeeld. Voor mij is deze rol zou kunnen worden om te adviseren en hebben een invloed op de jongeren. En trots op de mensen in mijn district, Dublin - De mooiste dingen. Zelfs mijn moeder begint te zeggen dat ik wel de juiste richting uitgaan. Wanneer we luisteren naar uw muziek, denken wij dat u bezorgd bent over de kwestie van racisme en de zwarte gemeenschap. Dit is te wijten aan uw kinderen? Ik denk dat elke zwarte persoon heeft zijn eigen ervaring in termen van racisme. De mijne is zeer verschillend van die van de meeste mensen, want waar ik vandaan kom mensen niet weten wat het betekent om zwart of niet geïnteresseerd zijn, en plotseling, behandelen je echt anders. Ik had op te groeien, en het heeft me meer fort. Maar ik denk dat racisme is iets gevoelig zijn en dat ze altijd zullen bestaan, dus het enige dat gedaan kan worden, is leren leven. Het is alsof je obsessie voor de Ku Klux Klan, zal altijd bestaan? Tussen de zak van het EP Rejovich, waar men ziet een jonge zwarte vrouw die naast lid van de hierna KKK en uw titel Blakkst SKN, dat is iets dat opkomt. (Lacht) En toch, in het begin wilde ik zelfs drie "k" voor "Blakkst" SKN, net send shit mensen. #FreeKesha 01:33 - 2 maart 2016 2 2 responses 762 762 Retweets 1 992 1 992 i love Informatie over de advertenties op Twitter en vertrouwelijkheid Gij hebt uitgetrokken voor ke$ha, die verloor zijn rechtszaak tegen producer Dr. Luke, aangevallen voor seksuele intimidatie en aanranding. Thou Art een feminist? Ik denk dat vrouwen in de muziekindustrie, niet dezelfde behandeling als mannen en dit is absoluut niet normaal. Er moet iets veranderen in mijn opinie, wat weet ik niet, maar het moet veranderen. Dat is het economisch of sociaal… Het probleem is dat alles is hyper sexualized, zelfs in de hiërarchische posities. Dus ja, ik denk dat we gelijk moeten zijn. Ik ben opgegroeid met veel vrouwen dus ik begrijp beter de problemen die andere mensen. Wat ke$ha, is een geschiedenis verschrikkelijk genoeg… Als u zich aan de top van de muziekindustrie, welke maatregelen wilt u? Weet ik niet (lacht). Maar allereerst verbod een aantal termen die hatelijke de vrouw zou al een goed begin. Stop de "bitch" om alles gaat. Hij heeft recht op het gebruik van het woord "bitch" - ik zeg dat als ik met mijn vrienden. Behalve dat ik nooit gebruikt ter aanduiding van een meisje of vrouw is meer een synoniem voor "shit" of "fuck" voor een gegeven situatie. Het is een deel van mijn taal. Omdat het succes van brand, zijn eerste album verkocht meer dan 150.000 exemplaren, Nekfeu definitief heeft veranderd. In 2015 werd de Franse kunstenaar de meest beluisterde op Spotify en heeft zelfs al een overwinning van de muziek. Eigengewicht van de rap, Nekfeu het was al, maar zijn er vandaag dan grotendeels de kring van liefhebbers van hip-hop. Na een gloeiende pub met Adèle Exarchopoulos, zal hij zijn eerste niet in de bioscoop met Catherine Deneuve, Diane Kruger en Nicolas Duvauchelle in ieder ons scheidt van Thierry Klifa. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je gaat verder" Nekfeu kon profiteren van deze scheppen sterren, het koppelen van de mojitos en avonden, maar heeft gekozen voor een pad meer altruïstisch. Op 1 mei was het geen show-box naar een merk van alcohol, maar een concert quasi geïmproviseerde, de plaats van de republiek in Parijs voor de activisten van de nacht opstaan. "Het zal de vaste gek maar het is ook wat je leuk vindt", vertelt hij. Het zou ook snel konden afsluiten een tweede solo-album en te profiteren van het succes van de eerste. Maar hij liever wat verder terug in de studio met zijn band "vrienden van het College, de S-crew, met een album aan de expliciete titel, verwevenheid, in afwachting van de projecten van de andere groepen en collectieve, 1995 en de entourage. In een schaduwrijke binnenplaats van het 11e arrondissement, Nekfeu, Framal, Mekra en 2zer Washington terug op de ontstaansgeschiedenis van dit album en de vriendschap die hen bindt. Terwijl de Franse rap geschreven meer en meer in het enkelvoud, zij beweren dat hun collectieve traject. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je verder." Hoe begon de geschiedenis van de S-crew? Nekfeu - moet terug naar het College. Toen ik aankwam in Parijs op 11 jaar, die ik heb ontmoet Framal en Mekra, die broeders zijn. We zaten in de zesde en we meteen heel goed gehoord. De ontmoeting met 2zer is zes jaar later, in 2007. Op het ogenblik, RAP, werd hem de meer ervaren. 2zer Washington - we zijn bekend door de muziek, maar onze artistieke affiniteiten ging voorbij. Aan het begin van S-crew, dit was niet eens een rapgroep, slechts een band van het 15e arrondissement die hing samen en hadden dezelfde waanvoorstellingen. Ik heb meegewerkt aan de eerste mixtape en ze boden me toe te treden. Ik was hyper gelukkig want had ik op dat moment niemand voor industriepolitieke mij bij het schrijven of het zoeken van soundmixer. Die begonnen is met de andere in het HBP? Het is gewoon mijn fans geïntrigeerd en belangstelling voor de rest van de luisteraars. Het is cool, soms veranderen facet van delirium, om mensen iets anders en zien wat hij kan. Als u dit niet doet, kunt u niet een mooie carrière en hebben een lange levensduur in de muziekindustrie. En dan moet hij weten open new doors, uit haar comfort zone, is dat ik wil het theater of de bioscoop. 3 jaar geleden, u heeft de eerste onderdelen voor Kendrick Lamar, en vandaag is het gij het hoofd van displays van uw concerten. Gij het vis hoe dit succes dat Monte? Op Twitter, je zegt: "Ik geloof dat ik eindelijk de persoon die ik altijd wilde zijn." Ik zou graag een belangrijk persoon, met een rol, hoewel ik niet denk dat het beste voorbeeld. Voor mij is deze rol zou kunnen worden om te adviseren en hebben een invloed op de jongeren. En trots op de mensen in mijn district, Dublin - De mooiste dingen. Zelfs mijn moeder begint te zeggen dat ik wel de juiste richting uitgaan. Wanneer we luisteren naar uw muziek, denken wij dat u bezorgd bent over de kwestie van racisme en de zwarte gemeenschap. Dit is te wijten aan uw kinderen? Ik denk dat elke zwarte persoon heeft zijn eigen ervaring in termen van racisme. De mijne is zeer verschillend van die van de meeste mensen, want waar ik vandaan kom mensen niet weten wat het betekent om zwart of niet geïnteresseerd zijn, en plotseling, behandelen je echt anders. Ik had op te groeien, en het heeft me meer fort. Maar ik denk dat racisme is iets gevoelig zijn en dat ze altijd zullen bestaan, dus het enige dat gedaan kan worden, is leren leven. Het is alsof je obsessie voor de Ku Klux Klan, zal altijd bestaan? Tussen de zak van het EP Rejovich, waar men ziet een jonge zwarte vrouw die naast lid van de hierna KKK en uw titel Blakkst SKN, dat is iets dat opkomt. (Lacht) En toch, in het begin wilde ik zelfs drie "k" voor "Blakkst" SKN, net send shit mensen. #FreeKesha 01:33 - 2 maart 2016 2 2 responses 762 762 Retweets 1 992 1 992 i love Informatie over de advertenties op Twitter en vertrouwelijkheid Gij hebt uitgetrokken voor ke$ha, die verloor zijn rechtszaak tegen producer Dr. Luke, aangevallen voor seksuele intimidatie en aanranding. Thou Art een feminist? Ik denk dat vrouwen in de muziekindustrie, niet dezelfde behandeling als mannen en dit is absoluut niet normaal. Er moet iets veranderen in mijn opinie, wat weet ik niet, maar het moet veranderen. Dat is het economisch of sociaal… Het probleem is dat alles is hyper sexualized, zelfs in de hiërarchische posities. Dus ja, ik denk dat we gelijk moeten zijn. Ik ben opgegroeid met veel vrouwen dus ik begrijp beter de problemen die andere mensen. Wat ke$ha, is een geschiedenis verschrikkelijk genoeg… Als u zich aan de top van de muziekindustrie, welke maatregelen wilt u? Weet ik niet (lacht). Maar allereerst verbod een aantal termen die hatelijke de vrouw zou al een goed begin. Stop de "bitch" om alles gaat. Hij heeft recht op het gebruik van het woord "bitch" - ik zeg dat als ik met mijn vrienden. Behalve dat ik nooit gebruikt ter aanduiding van een meisje of vrouw is meer een synoniem voor "shit" of "fuck" voor een gegeven situatie. Het is een deel van mijn taal. Omdat het succes van brand, zijn eerste album verkocht meer dan 150.000 exemplaren, Nekfeu definitief heeft veranderd. In 2015 werd de Franse kunstenaar de meest beluisterde op Spotify en heeft zelfs al een overwinning van de muziek. Eigengewicht van de rap, Nekfeu het was al, maar zijn er vandaag dan grotendeels de kring van liefhebbers van hip-hop. Na een gloeiende pub met Adèle Exarchopoulos, zal hij zijn eerste niet in de bioscoop met Catherine Deneuve, Diane Kruger en Nicolas Duvauchelle in ieder ons scheidt van Thierry Klifa. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je gaat verder" Nekfeu kon profiteren van deze scheppen sterren, het koppelen van de mojitos en avonden, maar heeft gekozen voor een pad meer altruïstisch. Op 1 mei was het geen show-box naar een merk van alcohol, maar een concert quasi geïmproviseerde, de plaats van de republiek in Parijs voor de activisten van de nacht opstaan. "Het zal de vaste gek maar het is ook wat je leuk vindt", vertelt hij. Het zou ook snel konden afsluiten een tweede solo-album en te profiteren van het succes van de eerste. Maar hij liever wat verder terug in de studio met zijn band "vrienden van het College, de S-crew, met een album aan de expliciete titel, verwevenheid, in afwachting van de projecten van de andere groepen en collectieve, 1995 en de entourage. In een schaduwrijke binnenplaats van het 11e arrondissement, Nekfeu, Framal, Mekra en 2zer Washington terug op de ontstaansgeschiedenis van dit album en de vriendschap die hen bindt. Terwijl de Franse rap geschreven meer en meer in het enkelvoud, zij beweren dat hun collectieve traject. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je verder." Hoe begon de geschiedenis van de S-crew? Nekfeu - moet terug naar het College. Toen ik aankwam in Parijs op 11 jaar, die ik heb ontmoet Framal en Mekra, die broeders zijn. We zaten in de zesde en we meteen heel goed gehoord. De ontmoeting met 2zer is zes jaar later, in 2007. Op het ogenblik, RAP, werd hem de meer ervaren. 2zer Washington - we zijn bekend door de muziek, maar onze artistieke affiniteiten ging voorbij. Aan het begin van S-crew, dit was niet eens een rapgroep, slechts een band van het 15e arrondissement die hing samen en hadden dezelfde waanvoorstellingen. Ik heb meegewerkt aan de eerste mixtape en ze boden me toe te treden. Ik was hyper gelukkig want had ik op dat moment niemand voor industriepolitieke mij bij het schrijven of het zoeken van soundmixer. Die begonnen is met de andere in het HBP? Het is gewoon mijn fans geïntrigeerd en belangstelling voor de rest van de luisteraars. Het is cool, soms veranderen facet van delirium, om mensen iets anders en zien wat hij kan. Als u dit niet doet, kunt u niet een mooie carrière en hebben een lange levensduur in de muziekindustrie. En dan moet hij weten open new doors, uit haar comfort zone, is dat ik wil het theater of de bioscoop. 3 jaar geleden, u heeft de eerste onderdelen voor Kendrick Lamar, en vandaag is het gij het hoofd van displays van uw concerten. Gij het vis hoe dit succes dat Monte? Op Twitter, je zegt: "Ik geloof dat ik eindelijk de persoon die ik altijd wilde zijn." Ik zou graag een belangrijk persoon, met een rol, hoewel ik niet denk dat het beste voorbeeld. Voor mij is deze rol zou kunnen worden om te adviseren en hebben een invloed op de jongeren. En trots op de mensen in mijn district, Dublin - De mooiste dingen. Zelfs mijn moeder begint te zeggen dat ik wel de juiste richting uitgaan. Wanneer we luisteren naar uw muziek, denken wij dat u bezorgd bent over de kwestie van racisme en de zwarte gemeenschap. Dit is te wijten aan uw kinderen? Ik denk dat elke zwarte persoon heeft zijn eigen ervaring in termen van racisme. De mijne is zeer verschillend van die van de meeste mensen, want waar ik vandaan kom mensen niet weten wat het betekent om zwart of niet geïnteresseerd zijn, en plotseling, behandelen je echt anders. Ik had op te groeien, en het heeft me meer fort. Maar ik denk dat racisme is iets gevoelig zijn en dat ze altijd zullen bestaan, dus het enige dat gedaan kan worden, is leren leven. Het is alsof je obsessie voor de Ku Klux Klan, zal altijd bestaan? Tussen de zak van het EP Rejovich, waar men ziet een jonge zwarte vrouw die naast lid van de hierna KKK en uw titel Blakkst SKN, dat is iets dat opkomt. (Lacht) En toch, in het begin wilde ik zelfs drie "k" voor "Blakkst" SKN, net send shit mensen. #FreeKesha 01:33 - 2 maart 2016 2 2 responses 762 762 Retweets 1 992 1 992 i love Informatie over de advertenties op Twitter en vertrouwelijkheid Gij hebt uitgetrokken voor ke$ha, die verloor zijn rechtszaak tegen producer Dr. Luke, aangevallen voor seksuele intimidatie en aanranding. Thou Art een feminist? Ik denk dat vrouwen in de muziekindustrie, niet dezelfde behandeling als mannen en dit is absoluut niet normaal. Er moet iets veranderen in mijn opinie, wat weet ik niet, maar het moet veranderen. Dat is het economisch of sociaal… Het probleem is dat alles is hyper sexualized, zelfs in de hiërarchische posities. Dus ja, ik denk dat we gelijk moeten zijn. Ik ben opgegroeid met veel vrouwen dus ik begrijp beter de problemen die andere mensen. Wat ke$ha, is een geschiedenis verschrikkelijk genoeg… Als u zich aan de top van de muziekindustrie, welke maatregelen wilt u? Weet ik niet (lacht). Maar allereerst verbod een aantal termen die hatelijke de vrouw zou al een goed begin. Stop de "bitch" om alles gaat. Hij heeft recht op het gebruik van het woord "bitch" - ik zeg dat als ik met mijn vrienden. Behalve dat ik nooit gebruikt ter aanduiding van een meisje of vrouw is meer een synoniem voor "shit" of "fuck" voor een gegeven situatie. Het is een deel van mijn taal. Omdat het succes van brand, zijn eerste album verkocht meer dan 150.000 exemplaren, Nekfeu definitief heeft veranderd. In 2015 werd de Franse kunstenaar de meest beluisterde op Spotify en heeft zelfs al een overwinning van de muziek. Eigengewicht van de rap, Nekfeu het was al, maar zijn er vandaag dan grotendeels de kring van liefhebbers van hip-hop. Na een gloeiende pub met Adèle Exarchopoulos, zal hij zijn eerste niet in de bioscoop met Catherine Deneuve, Diane Kruger en Nicolas Duvauchelle in ieder ons scheidt van Thierry Klifa. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je gaat verder" Nekfeu kon profiteren van deze scheppen sterren, het koppelen van de mojitos en avonden, maar heeft gekozen voor een pad meer altruïstisch. Op 1 mei was het geen show-box naar een merk van alcohol, maar een concert quasi geïmproviseerde, de plaats van de republiek in Parijs voor de activisten van de nacht opstaan. "Het zal de vaste gek maar het is ook wat je leuk vindt", vertelt hij. Het zou ook snel konden afsluiten een tweede solo-album en te profiteren van het succes van de eerste. Maar hij liever wat verder terug in de studio met zijn band "vrienden van het College, de S-crew, met een album aan de expliciete titel, verwevenheid, in afwachting van de projecten van de andere groepen en collectieve, 1995 en de entourage. In een schaduwrijke binnenplaats van het 11e arrondissement, Nekfeu, Framal, Mekra en 2zer Washington terug op de ontstaansgeschiedenis van dit album en de vriendschap die hen bindt. Terwijl de Franse rap geschreven meer en meer in het enkelvoud, zij beweren dat hun collectieve traject. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je verder." Hoe begon de geschiedenis van de S-crew? Nekfeu - moet terug naar het College. Toen ik aankwam in Parijs op 11 jaar, die ik heb ontmoet Framal en Mekra, die broeders zijn. We zaten in de zesde en we meteen heel goed gehoord. De ontmoeting met 2zer is zes jaar later, in 2007. Op het ogenblik, RAP, werd hem de meer ervaren. 2zer Washington - we zijn bekend door de muziek, maar onze artistieke affiniteiten ging voorbij. Aan het begin van S-crew, dit was niet eens een rapgroep, slechts een band van het 15e arrondissement die hing samen en hadden dezelfde waanvoorstellingen. Ik heb meegewerkt aan de eerste mixtape en ze boden me toe te treden. Ik was hyper gelukkig want had ik op dat moment niemand voor industriepolitieke mij bij het schrijven of het zoeken van soundmixer. Die begonnen is met de andere in het HBP? Het is gewoon mijn fans geïntrigeerd en belangstelling voor de rest van de luisteraars. Het is cool, soms veranderen facet van delirium, om mensen iets anders en zien wat hij kan. Als u dit niet doet, kunt u niet een mooie carrière en hebben een lange levensduur in de muziekindustrie. En dan moet hij weten open new doors, uit haar comfort zone, is dat ik wil het theater of de bioscoop. 3 jaar geleden, u heeft de eerste onderdelen voor Kendrick Lamar, en vandaag is het gij het hoofd van displays van uw concerten. Gij het vis hoe dit succes dat Monte? Op Twitter, je zegt: "Ik geloof dat ik eindelijk de persoon die ik altijd wilde zijn." Ik zou graag een belangrijk persoon, met een rol, hoewel ik niet denk dat het beste voorbeeld. Voor mij is deze rol zou kunnen worden om te adviseren en hebben een invloed op de jongeren. En trots op de mensen in mijn district, Dublin - De mooiste dingen. Zelfs mijn moeder begint te zeggen dat ik wel de juiste richting uitgaan. Wanneer we luisteren naar uw muziek, denken wij dat u bezorgd bent over de kwestie van racisme en de zwarte gemeenschap. Dit is te wijten aan uw kinderen? Ik denk dat elke zwarte persoon heeft zijn eigen ervaring in termen van racisme. De mijne is zeer verschillend van die van de meeste mensen, want waar ik vandaan kom mensen niet weten wat het betekent om zwart of niet geïnteresseerd zijn, en plotseling, behandelen je echt anders. Ik had op te groeien, en het heeft me meer fort. Maar ik denk dat racisme is iets gevoelig zijn en dat ze altijd zullen bestaan, dus het enige dat gedaan kan worden, is leren leven. Het is alsof je obsessie voor de Ku Klux Klan, zal altijd bestaan? Tussen de zak van het EP Rejovich, waar men ziet een jonge zwarte vrouw die naast lid van de hierna KKK en uw titel Blakkst SKN, dat is iets dat opkomt. (Lacht) En toch, in het begin wilde ik zelfs drie "k" voor "Blakkst" SKN, net send shit mensen. #FreeKesha 01:33 - 2 maart 2016 2 2 responses 762 762 Retweets 1 992 1 992 i love Informatie over de advertenties op Twitter en vertrouwelijkheid Gij hebt uitgetrokken voor ke$ha, die verloor zijn rechtszaak tegen producer Dr. Luke, aangevallen voor seksuele intimidatie en aanranding. Thou Art een feminist? Ik denk dat vrouwen in de muziekindustrie, niet dezelfde behandeling als mannen en dit is absoluut niet normaal. Er moet iets veranderen in mijn opinie, wat weet ik niet, maar het moet veranderen. Dat is het economisch of sociaal… Het probleem is dat alles is hyper sexualized, zelfs in de hiërarchische posities. Dus ja, ik denk dat we gelijk moeten zijn. Ik ben opgegroeid met veel vrouwen dus ik begrijp beter de problemen die andere mensen. Wat ke$ha, is een geschiedenis verschrikkelijk genoeg… Als u zich aan de top van de muziekindustrie, welke maatregelen wilt u? Weet ik niet (lacht). Maar allereerst verbod een aantal termen die hatelijke de vrouw zou al een goed begin. Stop de "bitch" om alles gaat. Hij heeft recht op het gebruik van het woord "bitch" - ik zeg dat als ik met mijn vrienden. Behalve dat ik nooit gebruikt ter aanduiding van een meisje of vrouw is meer een synoniem voor "shit" of "fuck" voor een gegeven situatie. Het is een deel van mijn taal. Omdat het succes van brand, zijn eerste album verkocht meer dan 150.000 exemplaren, Nekfeu definitief heeft veranderd. In 2015 werd de Franse kunstenaar de meest beluisterde op Spotify en heeft zelfs al een overwinning van de muziek. Eigengewicht van de rap, Nekfeu het was al, maar zijn er vandaag dan grotendeels de kring van liefhebbers van hip-hop. Na een gloeiende pub met Adèle Exarchopoulos, zal hij zijn eerste niet in de bioscoop met Catherine Deneuve, Diane Kruger en Nicolas Duvauchelle in ieder ons scheidt van Thierry Klifa. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je gaat verder" Nekfeu kon profiteren van deze scheppen sterren, het koppelen van de mojitos en avonden, maar heeft gekozen voor een pad meer altruïstisch. Op 1 mei was het geen show-box naar een merk van alcohol, maar een concert quasi geïmproviseerde, de plaats van de republiek in Parijs voor de activisten van de nacht opstaan. "Het zal de vaste gek maar het is ook wat je leuk vindt", vertelt hij. Het zou ook snel konden afsluiten een tweede solo-album en te profiteren van het succes van de eerste. Maar hij liever wat verder terug in de studio met zijn band "vrienden van het College, de S-crew, met een album aan de expliciete titel, verwevenheid, in afwachting van de projecten van de andere groepen en collectieve, 1995 en de entourage. In een schaduwrijke binnenplaats van het 11e arrondissement, Nekfeu, Framal, Mekra en 2zer Washington terug op de ontstaansgeschiedenis van dit album en de vriendschap die hen bindt. Terwijl de Franse rap geschreven meer en meer in het enkelvoud, zij beweren dat hun collectieve traject. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je verder." Hoe begon de geschiedenis van de S-crew? Nekfeu - moet terug naar het College. Toen ik aankwam in Parijs op 11 jaar, die ik heb ontmoet Framal en Mekra, die broeders zijn. We zaten in de zesde en we meteen heel goed gehoord. De ontmoeting met 2zer is zes jaar later, in 2007. Op het ogenblik, RAP, werd hem de meer ervaren. 2zer Washington - we zijn bekend door de muziek, maar onze artistieke affiniteiten ging voorbij. Aan het begin van S-crew, dit was niet eens een rapgroep, slechts een band van het 15e arrondissement die hing samen en hadden dezelfde waanvoorstellingen. Ik heb meegewerkt aan de eerste mixtape en ze boden me toe te treden. Ik was hyper gelukkig want had ik op dat moment niemand voor industriepolitieke mij bij het schrijven of het zoeken van soundmixer. Die begonnen is met de andere in het HBP? Het is gewoon mijn fans geïntrigeerd en belangstelling voor de rest van de luisteraars. Het is cool, soms veranderen facet van delirium, om mensen iets anders en zien wat hij kan. Als u dit niet doet, kunt u niet een mooie carrière en hebben een lange levensduur in de muziekindustrie. En dan moet hij weten open new doors, uit haar comfort zone, is dat ik wil het theater of de bioscoop. 3 jaar geleden, u heeft de eerste onderdelen voor Kendrick Lamar, en vandaag is het gij het hoofd van displays van uw concerten. Gij het vis hoe dit succes dat Monte? Op Twitter, je zegt: "Ik geloof dat ik eindelijk de persoon die ik altijd wilde zijn." Ik zou graag een belangrijk persoon, met een rol, hoewel ik niet denk dat het beste voorbeeld. Voor mij is deze rol zou kunnen worden om te adviseren en hebben een invloed op de jongeren. En trots op de mensen in mijn district, Dublin - De mooiste dingen. Zelfs mijn moeder begint te zeggen dat ik wel de juiste richting uitgaan. Wanneer we luisteren naar uw muziek, denken wij dat u bezorgd bent over de kwestie van racisme en de zwarte gemeenschap. Dit is te wijten aan uw kinderen? Ik denk dat elke zwarte persoon heeft zijn eigen ervaring in termen van racisme. De mijne is zeer verschillend van die van de meeste mensen, want waar ik vandaan kom mensen niet weten wat het betekent om zwart of niet geïnteresseerd zijn, en plotseling, behandelen je echt anders. Ik had op te groeien, en het heeft me meer fort. Maar ik denk dat racisme is iets gevoelig zijn en dat ze altijd zullen bestaan, dus het enige dat gedaan kan worden, is leren leven. Het is alsof je obsessie voor de Ku Klux Klan, zal altijd bestaan? Tussen de zak van het EP Rejovich, waar men ziet een jonge zwarte vrouw die naast lid van de hierna KKK en uw titel Blakkst SKN, dat is iets dat opkomt. (Lacht) En toch, in het begin wilde ik zelfs drie "k" voor "Blakkst" SKN, net send shit mensen. #FreeKesha 01:33 - 2 maart 2016 2 2 responses 762 762 Retweets 1 992 1 992 i love Informatie over de advertenties op Twitter en vertrouwelijkheid Gij hebt uitgetrokken voor ke$ha, die verloor zijn rechtszaak tegen producer Dr. Luke, aangevallen voor seksuele intimidatie en aanranding. Thou Art een feminist? Ik denk dat vrouwen in de muziekindustrie, niet dezelfde behandeling als mannen en dit is absoluut niet normaal. Er moet iets veranderen in mijn opinie, wat weet ik niet, maar het moet veranderen. Dat is het economisch of sociaal… Het probleem is dat alles is hyper sexualized, zelfs in de hiërarchische posities. Dus ja, ik denk dat we gelijk moeten zijn. Ik ben opgegroeid met veel vrouwen dus ik begrijp beter de problemen die andere mensen. Wat ke$ha, is een geschiedenis verschrikkelijk genoeg… Als u zich aan de top van de muziekindustrie, welke maatregelen wilt u? Weet ik niet (lacht). Maar allereerst verbod een aantal termen die hatelijke de vrouw zou al een goed begin. Stop de "bitch" om alles gaat. Hij heeft recht op het gebruik van het woord "bitch" - ik zeg dat als ik met mijn vrienden. Behalve dat ik nooit gebruikt ter aanduiding van een meisje of vrouw is meer een synoniem voor "shit" of "fuck" voor een gegeven situatie. Het is een deel van mijn taal. Omdat het succes van brand, zijn eerste album verkocht meer dan 150.000 exemplaren, Nekfeu definitief heeft veranderd. In 2015 werd de Franse kunstenaar de meest beluisterde op Spotify en heeft zelfs al een overwinning van de muziek. Eigengewicht van de rap, Nekfeu het was al, maar zijn er vandaag dan grotendeels de kring van liefhebbers van hip-hop. Na een gloeiende pub met Adèle Exarchopoulos, zal hij zijn eerste niet in de bioscoop met Catherine Deneuve, Diane Kruger en Nicolas Duvauchelle in ieder ons scheidt van Thierry Klifa. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je gaat verder" Nekfeu kon profiteren van deze scheppen sterren, het koppelen van de mojitos en avonden, maar heeft gekozen voor een pad meer altruïstisch. Op 1 mei was het geen show-box naar een merk van alcohol, maar een concert quasi geïmproviseerde, de plaats van de republiek in Parijs voor de activisten van de nacht opstaan. "Het zal de vaste gek maar het is ook wat je leuk vindt", vertelt hij. Het zou ook snel konden afsluiten een tweede solo-album en te profiteren van het succes van de eerste. Maar hij liever wat verder terug in de studio met zijn band "vrienden van het College, de S-crew, met een album aan de expliciete titel, verwevenheid, in afwachting van de projecten van de andere groepen en collectieve, 1995 en de entourage. In een schaduwrijke binnenplaats van het 11e arrondissement, Nekfeu, Framal, Mekra en 2zer Washington terug op de ontstaansgeschiedenis van dit album en de vriendschap die hen bindt. Terwijl de Franse rap geschreven meer en meer in het enkelvoud, zij beweren dat hun collectieve traject. "Helemaal alleen, je gaat sneller in groep je verder." Hoe begon de geschiedenis van de S-crew? Nekfeu - moet terug naar het College. Toen ik aankwam in Parijs op 11 jaar, die ik heb ontmoet Framal en Mekra, die broeders zijn. We zaten in de zesde en we meteen heel goed gehoord. De ontmoeting met 2zer is zes jaar later, in 2007. Op het ogenblik, RAP, werd hem de meer ervaren. 2zer Washington - we zijn bekend door de muziek, maar onze artistieke affiniteiten ging voorbij. Aan het begin van S-crew, dit was niet eens een rapgroep, slechts een band van het 15e arrondissement die hing samen en hadden dezelfde waanvoorstellingen. Ik heb meegewerkt aan de eerste mixtape en ze boden me toe te treden. Ik was hyper gelukkig want had ik op dat moment niemand voor industriepolitieke mij bij het schrijven of het zoeken van soundmixer. Die begonnen is met de andere in het HBP?