U hoeft alleen maar de provincie thou art geïnstalleerd in Parijs sinds een paar jaar. Ik heb gelezen dat voordat in het HBP, geluisterd naar een heleboel R'n'B tijdens uw adolescentie… De truc van de eerste interviews is dat je nog een beetje wat er ook gebeurt. Met de tijd, besefte ik dat er geen slechte antwoorden die niet echt de realiteit. Ik heb altijd geluisterd naar vol verschillende dingen eigenlijk. Maar de muziek uit de hip-hop cultuur, natuurlijk, maar ik heb nooit een toezegging voor een artiest. Het is duidelijk dat ik heb geluisterd naar de grote buizen R'n'B ten tijde van Alicia Keys en Usher maar aan de kant waar ik luisterde naar een heleboel rap. Zonder noodzakelijkerwijze echte muzikale invloed zeer groot. Hoe vis-tu het enthousiasme groeit rond thee sinds een paar weken? Ik heb de indruk dat hoe meer het werkt, hoe meer je wilt een stap terug te doen. Er is niets veranderd in mijn leven. Ik vind het cool, ik zie dat er meer en meer uitzicht op het Internet maar concreet mijn leven niet veranderen. Ik ben gewoon blij omdat er meer mensen zijn die luisteren naar wat ik te zeggen heb. Ik kreeg geen strijd. En dan is er niet eens een gevecht. Ik ben van de muziek en dit zal ik blijven doen op dezelfde manier, met of zonder de statistieken. Dit is niet mijn hele leven. Ik heb vrienden die niet rap, ik kan me niet aan rapper voordat ze H24. Ca De saoulerait! Muziek neemt een groot deel van mijn tijd met de Studio, concerten en interviews, zoals vandaag het geval is. Ik kiffe. Maar dit is niet mijn hele leven. Op een moment dat ik dacht dat het HBP, maar als gij t geïnvesteerd teveel in iets door de projectie van de rest, je begint te verliezen. Ik wilde niet dat er iets aan mij. Het kan zijn dat ik nog altijd rapper tot vijftig jaar, maar ik hoop dat het zal nooit de top van mijn leven aangepast, mijn relatie met mijn familie of vrienden. Wij zijn van mening dat it wil hart verblijven een beetje geïsoleerd en niet te verwijzen naar grote referenties. Ik heb zoveel verschillende trucs, die met de tijd heb ik geleerd om liefde evolueren vol stijlen heel afstandelijk. Wil ik niet beperken tot een enkele muzikale toverdoos. Morgen, als het ligt, zou ik absoluut andere ding van de rap. Ik wil geen beperkingen opleggen. Op de mixtape die binnenkomt (0 dollar), men heeft de indruk dat u uitwisseling van stijl en manier van rapper op elke nieuwe song. Als u vijf verschillende rappers. Het is een functie die u wilt bewaren of je zelf te vertellen dat zij dit te stabiliseren op één vorm van rap op een tijdstip? Zolang ik me comfortabel in een maximum van registers, ik zou blijven proberen om alles te doen. Ik wilde niet om mij te specialiseren. Ik heb niet de indruk dat je vijf verschillende emcees, ik denk gewoon een persoon die houdt vol van dingen in het leven en die kunnen vele variaties. Ik weet niet eens of ik een gitaargerichte mixes creëren. Ik heb zonder twijfel is ten tijde van de open-MICS en gevechten… vandaag, ik beschouw mezelf als een man die de muziek. Misschien zelfs dat ik zing zelfs meer als ik wist hoe het beter te doen. Ik vind te veel verschillende dingen te willen beperken in één register. Er was een tijd in mijn leven waar ik was in hoofdzaak in het rap: ik was opleiding vol trucs, Ik schreef veel teksten. Toen ik aankwam in Parijs, had ik de kans om toegang te krijgen tot een studio te realiseren. Het is op dit moment dat ik de mogelijkheid heb om de meeste dingen op mijn stem. En op mijn weg naar rapper. Ja, het is op dit moment dat u bent feat met OL Kainry geloof ik. Je bedenkt dat dit liedje T'was een belangrijke stap voorwaarts en beseffen dat je iets interessants in de muziek? Ik denk dat de enige tijd wanneer ik voelde dit soort gevoel, het is de eerste keer dat ik probeerde te slaan in mijn huis. Ik had , OVEREEN KOMSTIG en ik direct besefte dat ik vond hem helemaal, Ik opende een miljard mogelijkheden. Ik kon rapper hierboven, kies een willekeurig woord, de teksten wijzigen aan de oneindige als ik wilde. Ik zag geen einde. Ik kan je niet vertellen wanneer het was. Natura, een tiental jaren geleden misschien. Wat is paradoxaal is dat je lijkt te evolueren in terugtrekking uit de gehele rap scene in Parijs. Thou lovest blijven in de hoek. En toch, dat gij doest ziet eruit als een synthese van Franse rap. Met liederen melancholische, andere waar je speelt op de investeringen van de stemmen met pop-melodieën. En andere waar u kickes in meer klassieke enz. Ik denk dat komt gewoon door het feit dat ik ben een man van het moment. Vanaf het moment dat je maakte me verwijdert het klepje van de rapper, ik ben gewoon een jonge van mijn tijd. Ik luister naar wat het lot, ik zal op dezelfde avond dat de mensen van mijn leeftijd en het voelt dodelijk in mijn muziek. Alles wat ik heb gedaan tot nu toe, Ik beschouw ze als een station. Voor schaken positief, mijn eerste EP, het was de eerste keer dat ik toegang had tot een studio. Ik testen vol van dingen. Ik maakte een 50 nummers en ik heb bewaard acht of negen. Vandaag zou ik niet eens weten te vertellen waarom ik hield die eerder dan anderen. Het was een leerproces en de identiteit die duidelijk niet overeenstemt met de hoeveelheid die van mij is vandaag. Als ik luister naar sommige teksten zeg ik: "Ach ja, ik wilde echt boor op die tijd!". Ik heb vandaag minder bereidheid om alles in het werk stellen om dat doel te bereiken. Ik realiseer me dat de belangrijkste elders. Zelfs als ik trekt meer en meer aandacht, ik heb altijd dezelfde mensen om me heen. Op dit moment mijn leven niet veranderen en het is een truc die ik graag zou willen. Er is toen zelfs mensen die surround, die samen met u en die volgen wat u doet op de lengte. Ik denk aan Marius Gonzalez die realiseert uw clips of naar Eazy dauw die zich bezighoudt met prikstokken en Rappe ook. De harde kern is veel breder dan dat. Maar onder mijn vrienden, dat zijn inderdaad de enigen die draaien in het midden van de muziek. Het ontwikkelingsachterstand in dezelfde groep en wanneer het allen tezamen zelden sprake van muziek. Voordat u zich bijvoorbeeld, ik heb niet gezegd dat ik een sollicitatiegesprek had, maar dat had ik een afspraak. Ik ontmoette eazy op school was er een training op het gebied van engineering van geluid. Destijds was ik een beetje verloren. Ik was gestopt met de FCC en heb ik tegen mezelf gezegd dat als de RAP niet werkte was het nodig dat ik vind dat zelfs een beroep in het geluid. Marius is een vriend van de kindertijd. Wij weten sinds de lycée, waar ik mijn muziek op Skyblog. Hij was al van de video en is begonnen met een taffer samen, er zijn acht of tien jaar. We zagen alle dagen aan het Lycée handsfree praten we niet over niet echt vóór het aansluiten op het Internet. Ik zat in de terminal en hem in tweede en we kunnen zeggen dat we vrienden geworden, dankzij de muziek. Maar in die tijd was helemaal niet het feit samen te werken als een kans. Het is vandaag een. U hoeft alleen maar de provincie thou art geïnstalleerd in Parijs sinds een paar jaar. Ik heb gelezen dat voordat in het HBP, geluisterd naar een heleboel R'n'B tijdens uw adolescentie… De truc van de eerste interviews is dat je nog een beetje wat er ook gebeurt. Met de tijd, besefte ik dat er geen slechte antwoorden die niet echt de realiteit. Ik heb altijd geluisterd naar vol verschillende dingen eigenlijk. Maar de muziek uit de hip-hop cultuur, natuurlijk, maar ik heb nooit een toezegging voor een artiest. Het is duidelijk dat ik heb geluisterd naar de grote buizen R'n'B ten tijde van Alicia Keys en Usher maar aan de kant waar ik luisterde naar een heleboel rap. Zonder noodzakelijkerwijze echte muzikale invloed zeer groot. Hoe vis-tu het enthousiasme groeit rond thee sinds een paar weken? Ik heb de indruk dat hoe meer het werkt, hoe meer je wilt een stap terug te doen. Er is niets veranderd in mijn leven. Ik vind het cool, ik zie dat er meer en meer uitzicht op het Internet maar concreet mijn leven niet veranderen. Ik ben gewoon blij omdat er meer mensen zijn die luisteren naar wat ik te zeggen heb. Ik kreeg geen strijd. En dan is er niet eens een gevecht. Ik ben van de muziek en dit zal ik blijven doen op dezelfde manier, met of zonder de statistieken. Dit is niet mijn hele leven. Ik heb vrienden die niet rap, ik kan me niet aan rapper voordat ze H24. Ca De saoulerait! Muziek neemt een groot deel van mijn tijd met de Studio, concerten en interviews, zoals vandaag het geval is. Ik kiffe. Maar dit is niet mijn hele leven. Op een moment dat ik dacht dat het HBP, maar als gij t geïnvesteerd teveel in iets door de projectie van de rest, je begint te verliezen. Ik wilde niet dat er iets aan mij. Het kan zijn dat ik nog altijd rapper tot vijftig jaar, maar ik hoop dat het zal nooit de top van mijn leven aangepast, mijn relatie met mijn familie of vrienden. Wij zijn van mening dat it wil hart verblijven een beetje geïsoleerd en niet te verwijzen naar grote referenties. Ik heb zoveel verschillende trucs, die met de tijd heb ik geleerd om liefde evolueren vol stijlen heel afstandelijk. Wil ik niet beperken tot een enkele muzikale toverdoos. Morgen, als het ligt, zou ik absoluut andere ding van de rap. Ik wil geen beperkingen opleggen. Op de mixtape die binnenkomt (0 dollar), men heeft de indruk dat u uitwisseling van stijl en manier van rapper op elke nieuwe song. Als u vijf verschillende rappers. Het is een functie die u wilt bewaren of je zelf te vertellen dat zij dit te stabiliseren op één vorm van rap op een tijdstip? Zolang ik me comfortabel in een maximum van registers, ik zou blijven proberen om alles te doen. Ik wilde niet om mij te specialiseren. Ik heb niet de indruk dat je vijf verschillende emcees, ik denk gewoon een persoon die houdt vol van dingen in het leven en die kunnen vele variaties. Ik weet niet eens of ik een gitaargerichte mixes creëren. Ik heb zonder twijfel is ten tijde van de open-MICS en gevechten… vandaag, ik beschouw mezelf als een man die de muziek. Misschien zelfs dat ik zing zelfs meer als ik wist hoe het beter te doen. Ik vind te veel verschillende dingen te willen beperken in één register. Er was een tijd in mijn leven waar ik was in hoofdzaak in het rap: ik was opleiding vol trucs, Ik schreef veel teksten. Toen ik aankwam in Parijs, had ik de kans om toegang te krijgen tot een studio te realiseren. Het is op dit moment dat ik de mogelijkheid heb om de meeste dingen op mijn stem. En op mijn weg naar rapper. Ja, het is op dit moment dat u bent feat met OL Kainry geloof ik. Je bedenkt dat dit liedje T'was een belangrijke stap voorwaarts en beseffen dat je iets interessants in de muziek? Ik denk dat de enige tijd wanneer ik voelde dit soort gevoel, het is de eerste keer dat ik probeerde te slaan in mijn huis. Ik had , OVEREEN KOMSTIG en ik direct besefte dat ik vond hem helemaal, Ik opende een miljard mogelijkheden. Ik kon rapper hierboven, kies een willekeurig woord, de teksten wijzigen aan de oneindige als ik wilde. Ik zag geen einde. Ik kan je niet vertellen wanneer het was. Natura, een tiental jaren geleden misschien. Wat is paradoxaal is dat je lijkt te evolueren in terugtrekking uit de gehele rap scene in Parijs. Thou lovest blijven in de hoek. En toch, dat gij doest ziet eruit als een synthese van Franse rap. Met liederen melancholische, andere waar je speelt op de investeringen van de stemmen met pop-melodieën. En andere waar u kickes in meer klassieke enz. Ik denk dat komt gewoon door het feit dat ik ben een man van het moment. Vanaf het moment dat je maakte me verwijdert het klepje van de rapper, ik ben gewoon een jonge van mijn tijd. Ik luister naar wat het lot, ik zal op dezelfde avond dat de mensen van mijn leeftijd en het voelt dodelijk in mijn muziek. Alles wat ik heb gedaan tot nu toe, Ik beschouw ze als een station. Voor schaken positief, mijn eerste EP, het was de eerste keer dat ik toegang had tot een studio. Ik testen vol van dingen. Ik maakte een 50 nummers en ik heb bewaard acht of negen. Vandaag zou ik niet eens weten te vertellen waarom ik hield die eerder dan anderen. Het was een leerproces en de identiteit die duidelijk niet overeenstemt met de hoeveelheid die van mij is vandaag. Als ik luister naar sommige teksten zeg ik: "Ach ja, ik wilde echt boor op die tijd!". Ik heb vandaag minder bereidheid om alles in het werk stellen om dat doel te bereiken. Ik realiseer me dat de belangrijkste elders. Zelfs als ik trekt meer en meer aandacht, ik heb altijd dezelfde mensen om me heen. Op dit moment mijn leven niet veranderen en het is een truc die ik graag zou willen. Er is toen zelfs mensen die surround, die samen met u en die volgen wat u doet op de lengte. Ik denk aan Marius Gonzalez die realiseert uw clips of naar Eazy dauw die zich bezighoudt met prikstokken en Rappe ook. De harde kern is veel breder dan dat. Maar onder mijn vrienden, dat zijn inderdaad de enigen die draaien in het midden van de muziek. Het ontwikkelingsachterstand in dezelfde groep en wanneer het allen tezamen zelden sprake van muziek. Voordat u zich bijvoorbeeld, ik heb niet gezegd dat ik een sollicitatiegesprek had, maar dat had ik een afspraak. Ik ontmoette eazy op school was er een training op het gebied van engineering van geluid. Destijds was ik een beetje verloren. Ik was gestopt met de FCC en heb ik tegen mezelf gezegd dat als de RAP niet werkte was het nodig dat ik vind dat zelfs een beroep in het geluid. Marius is een vriend van de kindertijd. Wij weten sinds de lycée, waar ik mijn muziek op Skyblog. Hij was al van de video en is begonnen met een taffer samen, er zijn acht of tien jaar. We zagen alle dagen aan het Lycée handsfree praten we niet over niet echt vóór het aansluiten op het Internet. Ik zat in de terminal en hem in tweede en we kunnen zeggen dat we vrienden geworden, dankzij de muziek. Maar in die tijd was helemaal niet het feit samen te werken als een kans. Het is vandaag een. U hoeft alleen maar de provincie thou art geïnstalleerd in Parijs sinds een paar jaar. Ik heb gelezen dat voordat in het HBP, geluisterd naar een heleboel R'n'B tijdens uw adolescentie… De truc van de eerste interviews is dat je nog een beetje wat er ook gebeurt. Met de tijd, besefte ik dat er geen slechte antwoorden die niet echt de realiteit. Ik heb altijd geluisterd naar vol verschillende dingen eigenlijk. Maar de muziek uit de hip-hop cultuur, natuurlijk, maar ik heb nooit een toezegging voor een artiest. Het is duidelijk dat ik heb geluisterd naar de grote buizen R'n'B ten tijde van Alicia Keys en Usher maar aan de kant waar ik luisterde naar een heleboel rap. Zonder noodzakelijkerwijze echte muzikale invloed zeer groot. Hoe vis-tu het enthousiasme groeit rond thee sinds een paar weken? Ik heb de indruk dat hoe meer het werkt, hoe meer je wilt een stap terug te doen. Er is niets veranderd in mijn leven. Ik vind het cool, ik zie dat er meer en meer uitzicht op het Internet maar concreet mijn leven niet veranderen. Ik ben gewoon blij omdat er meer mensen zijn die luisteren naar wat ik te zeggen heb. Ik kreeg geen strijd. En dan is er niet eens een gevecht. Ik ben van de muziek en dit zal ik blijven doen op dezelfde manier, met of zonder de statistieken. Dit is niet mijn hele leven. Ik heb vrienden die niet rap, ik kan me niet aan rapper voordat ze H24. Ca De saoulerait! Muziek neemt een groot deel van mijn tijd met de Studio, concerten en interviews, zoals vandaag het geval is. Ik kiffe. Maar dit is niet mijn hele leven. Op een moment dat ik dacht dat het HBP, maar als gij t geïnvesteerd teveel in iets door de projectie van de rest, je begint te verliezen. Ik wilde niet dat er iets aan mij. Het kan zijn dat ik nog altijd rapper tot vijftig jaar, maar ik hoop dat het zal nooit de top van mijn leven aangepast, mijn relatie met mijn familie of vrienden. Wij zijn van mening dat it wil hart verblijven een beetje geïsoleerd en niet te verwijzen naar grote referenties. Ik heb zoveel verschillende trucs, die met de tijd heb ik geleerd om liefde evolueren vol stijlen heel afstandelijk. Wil ik niet beperken tot een enkele muzikale toverdoos. Morgen, als het ligt, zou ik absoluut andere ding van de rap. Ik wil geen beperkingen opleggen. Op de mixtape die binnenkomt (0 dollar), men heeft de indruk dat u uitwisseling van stijl en manier van rapper op elke nieuwe song. Als u vijf verschillende rappers. Het is een functie die u wilt bewaren of je zelf te vertellen dat zij dit te stabiliseren op één vorm van rap op een tijdstip? Zolang ik me comfortabel in een maximum van registers, ik zou blijven proberen om alles te doen. Ik wilde niet om mij te specialiseren. Ik heb niet de indruk dat je vijf verschillende emcees, ik denk gewoon een persoon die houdt vol van dingen in het leven en die kunnen vele variaties. Ik weet niet eens of ik een gitaargerichte mixes creëren. Ik heb zonder twijfel is ten tijde van de open-MICS en gevechten… vandaag, ik beschouw mezelf als een man die de muziek. Misschien zelfs dat ik zing zelfs meer als ik wist hoe het beter te doen. Ik vind te veel verschillende dingen te willen beperken in één register. Er was een tijd in mijn leven waar ik was in hoofdzaak in het rap: ik was opleiding vol trucs, Ik schreef veel teksten. Toen ik aankwam in Parijs, had ik de kans om toegang te krijgen tot een studio te realiseren. Het is op dit moment dat ik de mogelijkheid heb om de meeste dingen op mijn stem. En op mijn weg naar rapper. Ja, het is op dit moment dat u bent feat met OL Kainry geloof ik. Je bedenkt dat dit liedje T'was een belangrijke stap voorwaarts en beseffen dat je iets interessants in de muziek? Ik denk dat de enige tijd wanneer ik voelde dit soort gevoel, het is de eerste keer dat ik probeerde te slaan in mijn huis. Ik had , OVEREEN KOMSTIG en ik direct besefte dat ik vond hem helemaal, Ik opende een miljard mogelijkheden. Ik kon rapper hierboven, kies een willekeurig woord, de teksten wijzigen aan de oneindige als ik wilde. Ik zag geen einde. Ik kan je niet vertellen wanneer het was. Natura, een tiental jaren geleden misschien. Wat is paradoxaal is dat je lijkt te evolueren in terugtrekking uit de gehele rap scene in Parijs. Thou lovest blijven in de hoek. En toch, dat gij doest ziet eruit als een synthese van Franse rap. Met liederen melancholische, andere waar je speelt op de investeringen van de stemmen met pop-melodieën. En andere waar u kickes in meer klassieke enz. Ik denk dat komt gewoon door het feit dat ik ben een man van het moment. Vanaf het moment dat je maakte me verwijdert het klepje van de rapper, ik ben gewoon een jonge van mijn tijd. Ik luister naar wat het lot, ik zal op dezelfde avond dat de mensen van mijn leeftijd en het voelt dodelijk in mijn muziek. Alles wat ik heb gedaan tot nu toe, Ik beschouw ze als een station. Voor schaken positief, mijn eerste EP, het was de eerste keer dat ik toegang had tot een studio. Ik testen vol van dingen. Ik maakte een 50 nummers en ik heb bewaard acht of negen. Vandaag zou ik niet eens weten te vertellen waarom ik hield die eerder dan anderen. Het was een leerproces en de identiteit die duidelijk niet overeenstemt met de hoeveelheid die van mij is vandaag. Als ik luister naar sommige teksten zeg ik: "Ach ja, ik wilde echt boor op die tijd!". Ik heb vandaag minder bereidheid om alles in het werk stellen om dat doel te bereiken. Ik realiseer me dat de belangrijkste elders. Zelfs als ik trekt meer en meer aandacht, ik heb altijd dezelfde mensen om me heen. Op dit moment mijn leven niet veranderen en het is een truc die ik graag zou willen. Er is toen zelfs mensen die surround, die samen met u en die volgen wat u doet op de lengte. Ik denk aan Marius Gonzalez die realiseert uw clips of naar Eazy dauw die zich bezighoudt met prikstokken en Rappe ook. De harde kern is veel breder dan dat. Maar onder mijn vrienden, dat zijn inderdaad de enigen die draaien in het midden van de muziek. Het ontwikkelingsachterstand in dezelfde groep en wanneer het allen tezamen zelden sprake van muziek. Voordat u zich bijvoorbeeld, ik heb niet gezegd dat ik een sollicitatiegesprek had, maar dat had ik een afspraak. Ik ontmoette eazy op school was er een training op het gebied van engineering van geluid. Destijds was ik een beetje verloren. Ik was gestopt met de FCC en heb ik tegen mezelf gezegd dat als de RAP niet werkte was het nodig dat ik vind dat zelfs een beroep in het geluid. Marius is een vriend van de kindertijd. Wij weten sinds de lycée, waar ik mijn muziek op Skyblog. Hij was al van de video en is begonnen met een taffer samen, er zijn acht of tien jaar. We zagen alle dagen aan het Lycée handsfree praten we niet over niet echt vóór het aansluiten op het Internet. Ik zat in de terminal en hem in tweede en we kunnen zeggen dat we vrienden geworden, dankzij de muziek. Maar in die tijd was helemaal niet het feit samen te werken als een kans. Het is vandaag een. U hoeft alleen maar de provincie thou art geïnstalleerd in Parijs sinds een paar jaar. Ik heb gelezen dat voordat in het HBP, geluisterd naar een heleboel R'n'B tijdens uw adolescentie… De truc van de eerste interviews is dat je nog een beetje wat er ook gebeurt. Met de tijd, besefte ik dat er geen slechte antwoorden die niet echt de realiteit. Ik heb altijd geluisterd naar vol verschillende dingen eigenlijk. Maar de muziek uit de hip-hop cultuur, natuurlijk, maar ik heb nooit een toezegging voor een artiest. Het is duidelijk dat ik heb geluisterd naar de grote buizen R'n'B ten tijde van Alicia Keys en Usher maar aan de kant waar ik luisterde naar een heleboel rap. Zonder noodzakelijkerwijze echte muzikale invloed zeer groot. Hoe vis-tu het enthousiasme groeit rond thee sinds een paar weken? Ik heb de indruk dat hoe meer het werkt, hoe meer je wilt een stap terug te doen. Er is niets veranderd in mijn leven. Ik vind het cool, ik zie dat er meer en meer uitzicht op het Internet maar concreet mijn leven niet veranderen. Ik ben gewoon blij omdat er meer mensen zijn die luisteren naar wat ik te zeggen heb. Ik kreeg geen strijd. En dan is er niet eens een gevecht. Ik ben van de muziek en dit zal ik blijven doen op dezelfde manier, met of zonder de statistieken. Dit is niet mijn hele leven. Ik heb vrienden die niet rap, ik kan me niet aan rapper voordat ze H24. Ca De saoulerait! Muziek neemt een groot deel van mijn tijd met de Studio, concerten en interviews, zoals vandaag het geval is. Ik kiffe. Maar dit is niet mijn hele leven. Op een moment dat ik dacht dat het HBP, maar als gij t geïnvesteerd teveel in iets door de projectie van de rest, je begint te verliezen. Ik wilde niet dat er iets aan mij. Het kan zijn dat ik nog altijd rapper tot vijftig jaar, maar ik hoop dat het zal nooit de top van mijn leven aangepast, mijn relatie met mijn familie of vrienden. Wij zijn van mening dat it wil hart verblijven een beetje geïsoleerd en niet te verwijzen naar grote referenties. Ik heb zoveel verschillende trucs, die met de tijd heb ik geleerd om liefde evolueren vol stijlen heel afstandelijk. Wil ik niet beperken tot een enkele muzikale toverdoos. Morgen, als het ligt, zou ik absoluut andere ding van de rap. Ik wil geen beperkingen opleggen. Op de mixtape die binnenkomt (0 dollar), men heeft de indruk dat u uitwisseling van stijl en manier van rapper op elke nieuwe song. Als u vijf verschillende rappers. Het is een functie die u wilt bewaren of je zelf te vertellen dat zij dit te stabiliseren op één vorm van rap op een tijdstip? Zolang ik me comfortabel in een maximum van registers, ik zou blijven proberen om alles te doen. Ik wilde niet om mij te specialiseren. Ik heb niet de indruk dat je vijf verschillende emcees, ik denk gewoon een persoon die houdt vol van dingen in het leven en die kunnen vele variaties. Ik weet niet eens of ik een gitaargerichte mixes creëren. Ik heb zonder twijfel is ten tijde van de open-MICS en gevechten… vandaag, ik beschouw mezelf als een man die de muziek. Misschien zelfs dat ik zing zelfs meer als ik wist hoe het beter te doen. Ik vind te veel verschillende dingen te willen beperken in één register. Er was een tijd in mijn leven waar ik was in hoofdzaak in het rap: ik was opleiding vol trucs, Ik schreef veel teksten. Toen ik aankwam in Parijs, had ik de kans om toegang te krijgen tot een studio te realiseren. Het is op dit moment dat ik de mogelijkheid heb om de meeste dingen op mijn stem. En op mijn weg naar rapper. Ja, het is op dit moment dat u bent feat met OL Kainry geloof ik. Je bedenkt dat dit liedje T'was een belangrijke stap voorwaarts en beseffen dat je iets interessants in de muziek? Ik denk dat de enige tijd wanneer ik voelde dit soort gevoel, het is de eerste keer dat ik probeerde te slaan in mijn huis. Ik had , OVEREEN KOMSTIG en ik direct besefte dat ik vond hem helemaal, Ik opende een miljard mogelijkheden. Ik kon rapper hierboven, kies een willekeurig woord, de teksten wijzigen aan de oneindige als ik wilde. Ik zag geen einde. Ik kan je niet vertellen wanneer het was. Natura, een tiental jaren geleden misschien. Wat is paradoxaal is dat je lijkt te evolueren in terugtrekking uit de gehele rap scene in Parijs. Thou lovest blijven in de hoek. En toch, dat gij doest ziet eruit als een synthese van Franse rap. Met liederen melancholische, andere waar je speelt op de investeringen van de stemmen met pop-melodieën. En andere waar u kickes in meer klassieke enz. Ik denk dat komt gewoon door het feit dat ik ben een man van het moment. Vanaf het moment dat je maakte me verwijdert het klepje van de rapper, ik ben gewoon een jonge van mijn tijd. Ik luister naar wat het lot, ik zal op dezelfde avond dat de mensen van mijn leeftijd en het voelt dodelijk in mijn muziek. Alles wat ik heb gedaan tot nu toe, Ik beschouw ze als een station. Voor schaken positief, mijn eerste EP, het was de eerste keer dat ik toegang had tot een studio. Ik testen vol van dingen. Ik maakte een 50 nummers en ik heb bewaard acht of negen. Vandaag zou ik niet eens weten te vertellen waarom ik hield die eerder dan anderen. Het was een leerproces en de identiteit die duidelijk niet overeenstemt met de hoeveelheid die van mij is vandaag. Als ik luister naar sommige teksten zeg ik: "Ach ja, ik wilde echt boor op die tijd!". Ik heb vandaag minder bereidheid om alles in het werk stellen om dat doel te bereiken. Ik realiseer me dat de belangrijkste elders. Zelfs als ik trekt meer en meer aandacht, ik heb altijd dezelfde mensen om me heen. Op dit moment mijn leven niet veranderen en het is een truc die ik graag zou willen. Er is toen zelfs mensen die surround, die samen met u en die volgen wat u doet op de lengte. Ik denk aan Marius Gonzalez die realiseert uw clips of naar Eazy dauw die zich bezighoudt met prikstokken en Rappe ook. De harde kern is veel breder dan dat. Maar onder mijn vrienden, dat zijn inderdaad de enigen die draaien in het midden van de muziek. Het ontwikkelingsachterstand in dezelfde groep en wanneer het allen tezamen zelden sprake van muziek. Voordat u zich bijvoorbeeld, ik heb niet gezegd dat ik een sollicitatiegesprek had, maar dat had ik een afspraak. Ik ontmoette eazy op school was er een training op het gebied van engineering van geluid. Destijds was ik een beetje verloren. Ik was gestopt met de FCC en heb ik tegen mezelf gezegd dat als de RAP niet werkte was het nodig dat ik vind dat zelfs een beroep in het geluid. Marius is een vriend van de kindertijd. Wij weten sinds de lycée, waar ik mijn muziek op Skyblog. Hij was al van de video en is begonnen met een taffer samen, er zijn acht of tien jaar. We zagen alle dagen aan het Lycée handsfree praten we niet over niet echt vóór het aansluiten op het Internet. Ik zat in de terminal en hem in tweede en we kunnen zeggen dat we vrienden geworden, dankzij de muziek. Maar in die tijd was helemaal niet het feit samen te werken als een kans. Het is vandaag een. U hoeft alleen maar de provincie thou art geïnstalleerd in Parijs sinds een paar jaar. Ik heb gelezen dat voordat in het HBP, geluisterd naar een heleboel R'n'B tijdens uw adolescentie… De truc van de eerste interviews is dat je nog een beetje wat er ook gebeurt. Met de tijd, besefte ik dat er geen slechte antwoorden die niet echt de realiteit. Ik heb altijd geluisterd naar vol verschillende dingen eigenlijk. Maar de muziek uit de hip-hop cultuur, natuurlijk, maar ik heb nooit een toezegging voor een artiest. Het is duidelijk dat ik heb geluisterd naar de grote buizen R'n'B ten tijde van Alicia Keys en Usher maar aan de kant waar ik luisterde naar een heleboel rap. Zonder noodzakelijkerwijze echte muzikale invloed zeer groot. Hoe vis-tu het enthousiasme groeit rond thee sinds een paar weken? Ik heb de indruk dat hoe meer het werkt, hoe meer je wilt een stap terug te doen. Er is niets veranderd in mijn leven. Ik vind het cool, ik zie dat er meer en meer uitzicht op het Internet maar concreet mijn leven niet veranderen. Ik ben gewoon blij omdat er meer mensen zijn die luisteren naar wat ik te zeggen heb. Ik kreeg geen strijd. En dan is er niet eens een gevecht. Ik ben van de muziek en dit zal ik blijven doen op dezelfde manier, met of zonder de statistieken. Dit is niet mijn hele leven. Ik heb vrienden die niet rap, ik kan me niet aan rapper voordat ze H24. Ca De saoulerait! Muziek neemt een groot deel van mijn tijd met de Studio, concerten en interviews, zoals vandaag het geval is. Ik kiffe. Maar dit is niet mijn hele leven. Op een moment dat ik dacht dat het HBP, maar als gij t geïnvesteerd teveel in iets door de projectie van de rest, je begint te verliezen. Ik wilde niet dat er iets aan mij. Het kan zijn dat ik nog altijd rapper tot vijftig jaar, maar ik hoop dat het zal nooit de top van mijn leven aangepast, mijn relatie met mijn familie of vrienden. Wij zijn van mening dat it wil hart verblijven een beetje geïsoleerd en niet te verwijzen naar grote referenties. Ik heb zoveel verschillende trucs, die met de tijd heb ik geleerd om liefde evolueren vol stijlen heel afstandelijk. Wil ik niet beperken tot een enkele muzikale toverdoos. Morgen, als het ligt, zou ik absoluut andere ding van de rap. Ik wil geen beperkingen opleggen. Op de mixtape die binnenkomt (0 dollar), men heeft de indruk dat u uitwisseling van stijl en manier van rapper op elke nieuwe song. Als u vijf verschillende rappers. Het is een functie die u wilt bewaren of je zelf te vertellen dat zij dit te stabiliseren op één vorm van rap op een tijdstip? Zolang ik me comfortabel in een maximum van registers, ik zou blijven proberen om alles te doen. Ik wilde niet om mij te specialiseren. Ik heb niet de indruk dat je vijf verschillende emcees, ik denk gewoon een persoon die houdt vol van dingen in het leven en die kunnen vele variaties. Ik weet niet eens of ik een gitaargerichte mixes creëren. Ik heb zonder twijfel is ten tijde van de open-MICS en gevechten… vandaag, ik beschouw mezelf als een man die de muziek. Misschien zelfs dat ik zing zelfs meer als ik wist hoe het beter te doen. Ik vind te veel verschillende dingen te willen beperken in één register. Er was een tijd in mijn leven waar ik was in hoofdzaak in het rap: ik was opleiding vol trucs, Ik schreef veel teksten. Toen ik aankwam in Parijs, had ik de kans om toegang te krijgen tot een studio te realiseren. Het is op dit moment dat ik de mogelijkheid heb om de meeste dingen op mijn stem. En op mijn weg naar rapper. Ja, het is op dit moment dat u bent feat met OL Kainry geloof ik. Je bedenkt dat dit liedje T'was een belangrijke stap voorwaarts en beseffen dat je iets interessants in de muziek? Ik denk dat de enige tijd wanneer ik voelde dit soort gevoel, het is de eerste keer dat ik probeerde te slaan in mijn huis. Ik had , OVEREEN KOMSTIG en ik direct besefte dat ik vond hem helemaal, Ik opende een miljard mogelijkheden. Ik kon rapper hierboven, kies een willekeurig woord, de teksten wijzigen aan de oneindige als ik wilde. Ik zag geen einde. Ik kan je niet vertellen wanneer het was. Natura, een tiental jaren geleden misschien. Wat is paradoxaal is dat je lijkt te evolueren in terugtrekking uit de gehele rap scene in Parijs. Thou lovest blijven in de hoek. En toch, dat gij doest ziet eruit als een synthese van Franse rap. Met liederen melancholische, andere waar je speelt op de investeringen van de stemmen met pop-melodieën. En andere waar u kickes in meer klassieke enz. Ik denk dat komt gewoon door het feit dat ik ben een man van het moment. Vanaf het moment dat je maakte me verwijdert het klepje van de rapper, ik ben gewoon een jonge van mijn tijd. Ik luister naar wat het lot, ik zal op dezelfde avond dat de mensen van mijn leeftijd en het voelt dodelijk in mijn muziek. Alles wat ik heb gedaan tot nu toe, Ik beschouw ze als een station. Voor schaken positief, mijn eerste EP, het was de eerste keer dat ik toegang had tot een studio. Ik testen vol van dingen. Ik maakte een 50 nummers en ik heb bewaard acht of negen. Vandaag zou ik niet eens weten te vertellen waarom ik hield die eerder dan anderen. Het was een leerproces en de identiteit die duidelijk niet overeenstemt met de hoeveelheid die van mij is vandaag. Als ik luister naar sommige teksten zeg ik: "Ach ja, ik wilde echt boor op die tijd!". Ik heb vandaag minder bereidheid om alles in het werk stellen om dat doel te bereiken. Ik realiseer me dat de belangrijkste elders. Zelfs als ik trekt meer en meer aandacht, ik heb altijd dezelfde mensen om me heen. Op dit moment mijn leven niet veranderen en het is een truc die ik graag zou willen. Er is toen zelfs mensen die surround, die samen met u en die volgen wat u doet op de lengte. Ik denk aan Marius Gonzalez die realiseert uw clips of naar Eazy dauw die zich bezighoudt met prikstokken en Rappe ook. De harde kern is veel breder dan dat. Maar onder mijn vrienden, dat zijn inderdaad de enigen die draaien in het midden van de muziek. Het ontwikkelingsachterstand in dezelfde groep en wanneer het allen tezamen zelden sprake van muziek. Voordat u zich bijvoorbeeld, ik heb niet gezegd dat ik een sollicitatiegesprek had, maar dat had ik een afspraak. Ik ontmoette eazy op school was er een training op het gebied van engineering van geluid. Destijds was ik een beetje verloren. Ik was gestopt met de FCC en heb ik tegen mezelf gezegd dat als de RAP niet werkte was het nodig dat ik vind dat zelfs een beroep in het geluid. Marius is een vriend van de kindertijd. Wij weten sinds de lycée, waar ik mijn muziek op Skyblog. Hij was al van de video en is begonnen met een taffer samen, er zijn acht of tien jaar. We zagen alle dagen aan het Lycée handsfree praten we niet over niet echt vóór het aansluiten op het Internet. Ik zat in de terminal en hem in tweede en we kunnen zeggen dat we vrienden geworden, dankzij de muziek. Maar in die tijd was helemaal niet het feit samen te werken als een kans. Het is vandaag een.