"Het is mijn muziek moet luisteren naar" Kekra heeft de lucht uit de lucht komen vallen. Van zoveel het rap er weinig in freestyles tussen vrienden, zonder echt denken in niets doet. Behalve dat twee mixtapes later vrije base (2015) en extra's 2 (2016), moeten constateren dat er iets te leren uit deze predisposities te laten stromen en dit concept van anonimiteit. En wat er te leren is voor alle geld. "Het is minder riskant dan een ander bedrijf", wij toegegeven dat in 2016 als de uitgang van zijn eerste album, Vréel. Hij zegt dat hij ergens anders op Laat mij: "Ik schrijf farmaceutische couplet / alles dat voor de grootte van de mazen / alles dat met de mesh / J'veux niet eindigen met het stro". Gezien het huidige succes van Vréel 2, is het onwaarschijnlijk dat van kracht is. Kekra niet een interview in 2017. Het was al moeilijk genoeg om hem de wormen van de neus, hier is het concept verder gaat. Vorig jaar gaven we allemaal hetzelfde: "Ik wil niet dat hij zich richt op me, dat is mijn muziek moet luisteren." Wat is bekend door tegen dat Kekra is een reiziger. Thailand is zijn tweede woning, wordt er tenminste eenmaal per jaar, loopt de klemmetjes (niet betaald) maar ook in Japan (stuurt de munt) en meer recentelijk in Togo en de Filippijnen (zonder gezicht). Zelfs de teksten lijken geschreven tijdens lange ritten, zoals Stylist: "Ik schrijf dit die stinkt ze leefden in een opwelling […] Tijdens mijn rit in de auto van mijn crib". Altijd verborgen natuurlijk zie capuché. Booba en jonge Thug Vréel had het uiterlijk van een panorama. Het concept van de "daadwerkelijke" en de "echte" was met de ambiguïteit tussen de rapper en het personage. Maar Franse rap is veranderd in een jaar Kekra logischerwijze ook. Dit keer wil het concept blijft de partij genomen melodic metal is sterker en dit zodra de eerste beats van Vréel 2. De uitstekende Walou opent het album naar lage uavs (familie), de beats soms erg elektronisch (9 milli), naar de Autotune (Automatisch afstemmen) subtieler, meer wijdverspreid dat ook op haar vorige projecten. De titel zonder gezicht naar voren als single voor sit het concept van de Bonhomme en te chanten: "zonder gezicht, m van de HESS, vermoedelijk / Deze klootzakken van rageux wil kunnen stoppen met me / tijdens de familie ze wil me zien ontploffen". Het moet ook het succes van Vréel 2 de titel 9 milli, Banger getinte chelou van grime, clip de putting in scene in de Japanse hoofdstad, en ongeveer tussen de neonlichten, de gigantische studded passages zeer drukke en metrostations zonder ziel. Hoe meer het gaat, hoe meer verwijzingen naar de Asia zijn talrijk. Normaal voor een tech-savvy van manga. Er jonge Thug tevens, dat hij regelmatig citeer en Booba, 92 als hem, waar hij een heilige boost door sommige van haar actus op haar netwerken vorig jaar. Op 20 mei aan de Gaité Lyrique Op Vréel 2 Kekra en het masker van chirurg niet in de kant. Het lot van de scalpel, zonder verdoving, zoals bij P.P.R. : "De compet' weet ik het AP, zij wilde dat ik zie waver / walking dead, het doel is hun gesneden skulls". Zonder in de métagore in de infame jouissif of in de obsénité. Kekra blijft tamelijk verstandig, maar vreselijk chirurgisch. Getikt? Niet noodzakelijk, maar de milt die momenteel gebouwd goed aantal loopbanen in de rap onderliggende: "Mijn stad die brandwonden om de helikopter' / zie ik vaak wanneer ik denk dat de nacht / next kers chemische zoals Eskimo / Nooit Ik inslapen zonder gordijnen / oorzaak van mijn dood in het redactioneel / i n'veux niet lezen van een boek over mijn leven / Ik verkies de munt aan de punani / J'me herinnert van grote dagen onder verdiepingen tellende' / herstel van opgerolde onder zakmes vasthoudt", te ver. Volgende stap, het leven. In Parijs aan de Gaité Lyrique op 20 mei, maar ook in Roubaix twee dagen voordien in de kelder van de dichters. Niet dat de Bonhomme trots om de poëzie, maar we moeten verder zie de gek op het podium beter te begrijpen. Zonder hoop te zien zijn gezicht, natuurlijk. Antiracistische en feministische-, de Ierse rapper spraken we van hem en zijn ras-de-kom van de hip-hop eigentijds. Het heet Alex, heeft 22 jaar en claims duidelijk haar Ierse nationaliteit en de kleur van zijn huid, zoals veel andere identiteit. Dit soort persoonlijke worstelingen is opgelost tijdens zijn beroepservaring van drie jaar in de Verenigde Staten. Na de atlantische, geschiedenis te leren voetballen en uiteindelijk zich in de School of Art, de jonge man (wie bewondert Michael Jackson, Freddie Mercury en 2pac) beslist om zichzelf in de plaats van muziek en feit, want een mooie vinger eerbetoon aan de rest van de wereld. Hij heeft ontmoet afgelopen weekend in Parijs, op de Bellevilloise, een beetje vóór zijn gemonteerd op het podium voor een concert U bent afkomstig uit Dublin, maar u woont nu in Londen. Wat nu de houdingen gij op de rap van Engeland en de VS? Dat is wat onderscheidt hen, volgens u? Dit zijn twee heel verschillende dingen. De Verenigde Staten, dit is waar de hip-hop is uitgevonden, dat het Verenigd Koninkrijk heeft zijn eigen sfeer. De mensen die nu naar Amerika om rapper een vergissing, want volgens mij moet veranderen nooit haar flow, dat maakt ons speciaal. Als in Parijs, de Fransen hebben hun tip voor hen. U hoeft niet de Amerikanisering van haar uniciteit. Maar goed, dit zijn dingen die de Amerikanen niet begrijpen. In Londen, wanneer we spreken van vuil, het is meer dat van hip-hop, het is een stijl van leven, een houding, kleren! Je niet meer de hip-hop? Hip-hop stoort me. Er is volledige van rappers die liggen of die niet helemaal eerlijk. Het is een heleboel pipeau. Ik niet eens nodig om te zeggen wie, want aan de onderkant de hele wereld weet. Wat ze vertellen het is echt van de shit: hun woorden, hun stijl van leven, etc. De hip-hop van vandaag heeft niets te zien met de vorige. Het is vreemd… Ik denk dat alles die hem tot het koele, breakdance en freestyle, is omgevormd tot een obsessie voor het geld. Als u moest vergelijk uw muziek naar iets, zou dit?... En uw weg naar rapper? In de eerste plaats denk ik dat dit is te vergelijken met een gesprek met de microfoon, en uitbreiding van dit gesprek aan het publiek. Ik probeer mijn gevoelens voor dat mijn muziek raakt het publiek. Mijn rap is niet alleen met woorden. Moet het wel de dingen, dus ik probeer mijn best te doen om de aandacht van de publieke opinie en eventueel de blik van kwam iemand naar mij te luisteren. Wij hebben gezegd van u, dat gij een onverzadigbare behoefte aan te hoeven branden. "Het is mijn muziek moet luisteren naar" Kekra heeft de lucht uit de lucht komen vallen. Van zoveel het rap er weinig in freestyles tussen vrienden, zonder echt denken in niets doet. Behalve dat twee mixtapes later vrije base (2015) en extra's 2 (2016), moeten constateren dat er iets te leren uit deze predisposities te laten stromen en dit concept van anonimiteit. En wat er te leren is voor alle geld. "Het is minder riskant dan een ander bedrijf", wij toegegeven dat in 2016 als de uitgang van zijn eerste album, Vréel. Hij zegt dat hij ergens anders op Laat mij: "Ik schrijf farmaceutische couplet / alles dat voor de grootte van de mazen / alles dat met de mesh / J'veux niet eindigen met het stro". Gezien het huidige succes van Vréel 2, is het onwaarschijnlijk dat van kracht is. Kekra niet een interview in 2017. Het was al moeilijk genoeg om hem de wormen van de neus, hier is het concept verder gaat. Vorig jaar gaven we allemaal hetzelfde: "Ik wil niet dat hij zich richt op me, dat is mijn muziek moet luisteren." Wat is bekend door tegen dat Kekra is een reiziger. Thailand is zijn tweede woning, wordt er tenminste eenmaal per jaar, loopt de klemmetjes (niet betaald) maar ook in Japan (stuurt de munt) en meer recentelijk in Togo en de Filippijnen (zonder gezicht). Zelfs de teksten lijken geschreven tijdens lange ritten, zoals Stylist: "Ik schrijf dit die stinkt ze leefden in een opwelling […] Tijdens mijn rit in de auto van mijn crib". Altijd verborgen natuurlijk zie capuché. Booba en jonge Thug Vréel had het uiterlijk van een panorama. Het concept van de "daadwerkelijke" en de "echte" was met de ambiguïteit tussen de rapper en het personage. Maar Franse rap is veranderd in een jaar Kekra logischerwijze ook. Dit keer wil het concept blijft de partij genomen melodic metal is sterker en dit zodra de eerste beats van Vréel 2. De uitstekende Walou opent het album naar lage uavs (familie), de beats soms erg elektronisch (9 milli), naar de Autotune (Automatisch afstemmen) subtieler, meer wijdverspreid dat ook op haar vorige projecten. De titel zonder gezicht naar voren als single voor sit het concept van de Bonhomme en te chanten: "zonder gezicht, m van de HESS, vermoedelijk / Deze klootzakken van rageux wil kunnen stoppen met me / tijdens de familie ze wil me zien ontploffen". Het moet ook het succes van Vréel 2 de titel 9 milli, Banger getinte chelou van grime, clip de putting in scene in de Japanse hoofdstad, en ongeveer tussen de neonlichten, de gigantische studded passages zeer drukke en metrostations zonder ziel. Hoe meer het gaat, hoe meer verwijzingen naar de Asia zijn talrijk. Normaal voor een tech-savvy van manga. Er jonge Thug tevens, dat hij regelmatig citeer en Booba, 92 als hem, waar hij een heilige boost door sommige van haar actus op haar netwerken vorig jaar. Op 20 mei aan de Gaité Lyrique Op Vréel 2 Kekra en het masker van chirurg niet in de kant. Het lot van de scalpel, zonder verdoving, zoals bij P.P.R. : "De compet' weet ik het AP, zij wilde dat ik zie waver / walking dead, het doel is hun gesneden skulls". Zonder in de métagore in de infame jouissif of in de obsénité. Kekra blijft tamelijk verstandig, maar vreselijk chirurgisch. Getikt? Niet noodzakelijk, maar de milt die momenteel gebouwd goed aantal loopbanen in de rap onderliggende: "Mijn stad die brandwonden om de helikopter' / zie ik vaak wanneer ik denk dat de nacht / next kers chemische zoals Eskimo / Nooit Ik inslapen zonder gordijnen / oorzaak van mijn dood in het redactioneel / i n'veux niet lezen van een boek over mijn leven / Ik verkies de munt aan de punani / J'me herinnert van grote dagen onder verdiepingen tellende' / herstel van opgerolde onder zakmes vasthoudt", te ver. Volgende stap, het leven. In Parijs aan de Gaité Lyrique op 20 mei, maar ook in Roubaix twee dagen voordien in de kelder van de dichters. Niet dat de Bonhomme trots om de poëzie, maar we moeten verder zie de gek op het podium beter te begrijpen. Zonder hoop te zien zijn gezicht, natuurlijk. Antiracistische en feministische-, de Ierse rapper spraken we van hem en zijn ras-de-kom van de hip-hop eigentijds. Het heet Alex, heeft 22 jaar en claims duidelijk haar Ierse nationaliteit en de kleur van zijn huid, zoals veel andere identiteit. Dit soort persoonlijke worstelingen is opgelost tijdens zijn beroepservaring van drie jaar in de Verenigde Staten. Na de atlantische, geschiedenis te leren voetballen en uiteindelijk zich in de School of Art, de jonge man (wie bewondert Michael Jackson, Freddie Mercury en 2pac) beslist om zichzelf in de plaats van muziek en feit, want een mooie vinger eerbetoon aan de rest van de wereld. Hij heeft ontmoet afgelopen weekend in Parijs, op de Bellevilloise, een beetje vóór zijn gemonteerd op het podium voor een concert U bent afkomstig uit Dublin, maar u woont nu in Londen. Wat nu de houdingen gij op de rap van Engeland en de VS? Dat is wat onderscheidt hen, volgens u? Dit zijn twee heel verschillende dingen. De Verenigde Staten, dit is waar de hip-hop is uitgevonden, dat het Verenigd Koninkrijk heeft zijn eigen sfeer. De mensen die nu naar Amerika om rapper een vergissing, want volgens mij moet veranderen nooit haar flow, dat maakt ons speciaal. Als in Parijs, de Fransen hebben hun tip voor hen. U hoeft niet de Amerikanisering van haar uniciteit. Maar goed, dit zijn dingen die de Amerikanen niet begrijpen. In Londen, wanneer we spreken van vuil, het is meer dat van hip-hop, het is een stijl van leven, een houding, kleren! Je niet meer de hip-hop? Hip-hop stoort me. Er is volledige van rappers die liggen of die niet helemaal eerlijk. Het is een heleboel pipeau. Ik niet eens nodig om te zeggen wie, want aan de onderkant de hele wereld weet. Wat ze vertellen het is echt van de shit: hun woorden, hun stijl van leven, etc. De hip-hop van vandaag heeft niets te zien met de vorige. Het is vreemd… Ik denk dat alles die hem tot het koele, breakdance en freestyle, is omgevormd tot een obsessie voor het geld. Als u moest vergelijk uw muziek naar iets, zou dit?... En uw weg naar rapper? In de eerste plaats denk ik dat dit is te vergelijken met een gesprek met de microfoon, en uitbreiding van dit gesprek aan het publiek. Ik probeer mijn gevoelens voor dat mijn muziek raakt het publiek. Mijn rap is niet alleen met woorden. Moet het wel de dingen, dus ik probeer mijn best te doen om de aandacht van de publieke opinie en eventueel de blik van kwam iemand naar mij te luisteren. Wij hebben gezegd van u, dat gij een onverzadigbare behoefte aan te hoeven branden. "Het is mijn muziek moet luisteren naar" Kekra heeft de lucht uit de lucht komen vallen. Van zoveel het rap er weinig in freestyles tussen vrienden, zonder echt denken in niets doet. Behalve dat twee mixtapes later vrije base (2015) en extra's 2 (2016), moeten constateren dat er iets te leren uit deze predisposities te laten stromen en dit concept van anonimiteit. En wat er te leren is voor alle geld. "Het is minder riskant dan een ander bedrijf", wij toegegeven dat in 2016 als de uitgang van zijn eerste album, Vréel. Hij zegt dat hij ergens anders op Laat mij: "Ik schrijf farmaceutische couplet / alles dat voor de grootte van de mazen / alles dat met de mesh / J'veux niet eindigen met het stro". Gezien het huidige succes van Vréel 2, is het onwaarschijnlijk dat van kracht is. Kekra niet een interview in 2017. Het was al moeilijk genoeg om hem de wormen van de neus, hier is het concept verder gaat. Vorig jaar gaven we allemaal hetzelfde: "Ik wil niet dat hij zich richt op me, dat is mijn muziek moet luisteren." Wat is bekend door tegen dat Kekra is een reiziger. Thailand is zijn tweede woning, wordt er tenminste eenmaal per jaar, loopt de klemmetjes (niet betaald) maar ook in Japan (stuurt de munt) en meer recentelijk in Togo en de Filippijnen (zonder gezicht). Zelfs de teksten lijken geschreven tijdens lange ritten, zoals Stylist: "Ik schrijf dit die stinkt ze leefden in een opwelling […] Tijdens mijn rit in de auto van mijn crib". Altijd verborgen natuurlijk zie capuché. Booba en jonge Thug Vréel had het uiterlijk van een panorama. Het concept van de "daadwerkelijke" en de "echte" was met de ambiguïteit tussen de rapper en het personage. Maar Franse rap is veranderd in een jaar Kekra logischerwijze ook. Dit keer wil het concept blijft de partij genomen melodic metal is sterker en dit zodra de eerste beats van Vréel 2. De uitstekende Walou opent het album naar lage uavs (familie), de beats soms erg elektronisch (9 milli), naar de Autotune (Automatisch afstemmen) subtieler, meer wijdverspreid dat ook op haar vorige projecten. De titel zonder gezicht naar voren als single voor sit het concept van de Bonhomme en te chanten: "zonder gezicht, m van de HESS, vermoedelijk / Deze klootzakken van rageux wil kunnen stoppen met me / tijdens de familie ze wil me zien ontploffen". Het moet ook het succes van Vréel 2 de titel 9 milli, Banger getinte chelou van grime, clip de putting in scene in de Japanse hoofdstad, en ongeveer tussen de neonlichten, de gigantische studded passages zeer drukke en metrostations zonder ziel. Hoe meer het gaat, hoe meer verwijzingen naar de Asia zijn talrijk. Normaal voor een tech-savvy van manga. Er jonge Thug tevens, dat hij regelmatig citeer en Booba, 92 als hem, waar hij een heilige boost door sommige van haar actus op haar netwerken vorig jaar. Op 20 mei aan de Gaité Lyrique Op Vréel 2 Kekra en het masker van chirurg niet in de kant. Het lot van de scalpel, zonder verdoving, zoals bij P.P.R. : "De compet' weet ik het AP, zij wilde dat ik zie waver / walking dead, het doel is hun gesneden skulls". Zonder in de métagore in de infame jouissif of in de obsénité. Kekra blijft tamelijk verstandig, maar vreselijk chirurgisch. Getikt? Niet noodzakelijk, maar de milt die momenteel gebouwd goed aantal loopbanen in de rap onderliggende: "Mijn stad die brandwonden om de helikopter' / zie ik vaak wanneer ik denk dat de nacht / next kers chemische zoals Eskimo / Nooit Ik inslapen zonder gordijnen / oorzaak van mijn dood in het redactioneel / i n'veux niet lezen van een boek over mijn leven / Ik verkies de munt aan de punani / J'me herinnert van grote dagen onder verdiepingen tellende' / herstel van opgerolde onder zakmes vasthoudt", te ver. Volgende stap, het leven. In Parijs aan de Gaité Lyrique op 20 mei, maar ook in Roubaix twee dagen voordien in de kelder van de dichters. Niet dat de Bonhomme trots om de poëzie, maar we moeten verder zie de gek op het podium beter te begrijpen. Zonder hoop te zien zijn gezicht, natuurlijk. Antiracistische en feministische-, de Ierse rapper spraken we van hem en zijn ras-de-kom van de hip-hop eigentijds. Het heet Alex, heeft 22 jaar en claims duidelijk haar Ierse nationaliteit en de kleur van zijn huid, zoals veel andere identiteit. Dit soort persoonlijke worstelingen is opgelost tijdens zijn beroepservaring van drie jaar in de Verenigde Staten. Na de atlantische, geschiedenis te leren voetballen en uiteindelijk zich in de School of Art, de jonge man (wie bewondert Michael Jackson, Freddie Mercury en 2pac) beslist om zichzelf in de plaats van muziek en feit, want een mooie vinger eerbetoon aan de rest van de wereld. Hij heeft ontmoet afgelopen weekend in Parijs, op de Bellevilloise, een beetje vóór zijn gemonteerd op het podium voor een concert U bent afkomstig uit Dublin, maar u woont nu in Londen. Wat nu de houdingen gij op de rap van Engeland en de VS? Dat is wat onderscheidt hen, volgens u? Dit zijn twee heel verschillende dingen. De Verenigde Staten, dit is waar de hip-hop is uitgevonden, dat het Verenigd Koninkrijk heeft zijn eigen sfeer. De mensen die nu naar Amerika om rapper een vergissing, want volgens mij moet veranderen nooit haar flow, dat maakt ons speciaal. Als in Parijs, de Fransen hebben hun tip voor hen. U hoeft niet de Amerikanisering van haar uniciteit. Maar goed, dit zijn dingen die de Amerikanen niet begrijpen. In Londen, wanneer we spreken van vuil, het is meer dat van hip-hop, het is een stijl van leven, een houding, kleren! Je niet meer de hip-hop? Hip-hop stoort me. Er is volledige van rappers die liggen of die niet helemaal eerlijk. Het is een heleboel pipeau. Ik niet eens nodig om te zeggen wie, want aan de onderkant de hele wereld weet. Wat ze vertellen het is echt van de shit: hun woorden, hun stijl van leven, etc. De hip-hop van vandaag heeft niets te zien met de vorige. Het is vreemd… Ik denk dat alles die hem tot het koele, breakdance en freestyle, is omgevormd tot een obsessie voor het geld. Als u moest vergelijk uw muziek naar iets, zou dit?... En uw weg naar rapper? In de eerste plaats denk ik dat dit is te vergelijken met een gesprek met de microfoon, en uitbreiding van dit gesprek aan het publiek. Ik probeer mijn gevoelens voor dat mijn muziek raakt het publiek. Mijn rap is niet alleen met woorden. Moet het wel de dingen, dus ik probeer mijn best te doen om de aandacht van de publieke opinie en eventueel de blik van kwam iemand naar mij te luisteren. Wij hebben gezegd van u, dat gij een onverzadigbare behoefte aan te hoeven branden. "Het is mijn muziek moet luisteren naar" Kekra heeft de lucht uit de lucht komen vallen. Van zoveel het rap er weinig in freestyles tussen vrienden, zonder echt denken in niets doet. Behalve dat twee mixtapes later vrije base (2015) en extra's 2 (2016), moeten constateren dat er iets te leren uit deze predisposities te laten stromen en dit concept van anonimiteit. En wat er te leren is voor alle geld. "Het is minder riskant dan een ander bedrijf", wij toegegeven dat in 2016 als de uitgang van zijn eerste album, Vréel. Hij zegt dat hij ergens anders op Laat mij: "Ik schrijf farmaceutische couplet / alles dat voor de grootte van de mazen / alles dat met de mesh / J'veux niet eindigen met het stro". Gezien het huidige succes van Vréel 2, is het onwaarschijnlijk dat van kracht is. Kekra niet een interview in 2017. Het was al moeilijk genoeg om hem de wormen van de neus, hier is het concept verder gaat. Vorig jaar gaven we allemaal hetzelfde: "Ik wil niet dat hij zich richt op me, dat is mijn muziek moet luisteren." Wat is bekend door tegen dat Kekra is een reiziger. Thailand is zijn tweede woning, wordt er tenminste eenmaal per jaar, loopt de klemmetjes (niet betaald) maar ook in Japan (stuurt de munt) en meer recentelijk in Togo en de Filippijnen (zonder gezicht). Zelfs de teksten lijken geschreven tijdens lange ritten, zoals Stylist: "Ik schrijf dit die stinkt ze leefden in een opwelling […] Tijdens mijn rit in de auto van mijn crib". Altijd verborgen natuurlijk zie capuché. Booba en jonge Thug Vréel had het uiterlijk van een panorama. Het concept van de "daadwerkelijke" en de "echte" was met de ambiguïteit tussen de rapper en het personage. Maar Franse rap is veranderd in een jaar Kekra logischerwijze ook. Dit keer wil het concept blijft de partij genomen melodic metal is sterker en dit zodra de eerste beats van Vréel 2. De uitstekende Walou opent het album naar lage uavs (familie), de beats soms erg elektronisch (9 milli), naar de Autotune (Automatisch afstemmen) subtieler, meer wijdverspreid dat ook op haar vorige projecten. De titel zonder gezicht naar voren als single voor sit het concept van de Bonhomme en te chanten: "zonder gezicht, m van de HESS, vermoedelijk / Deze klootzakken van rageux wil kunnen stoppen met me / tijdens de familie ze wil me zien ontploffen". Het moet ook het succes van Vréel 2 de titel 9 milli, Banger getinte chelou van grime, clip de putting in scene in de Japanse hoofdstad, en ongeveer tussen de neonlichten, de gigantische studded passages zeer drukke en metrostations zonder ziel. Hoe meer het gaat, hoe meer verwijzingen naar de Asia zijn talrijk. Normaal voor een tech-savvy van manga. Er jonge Thug tevens, dat hij regelmatig citeer en Booba, 92 als hem, waar hij een heilige boost door sommige van haar actus op haar netwerken vorig jaar. Op 20 mei aan de Gaité Lyrique Op Vréel 2 Kekra en het masker van chirurg niet in de kant. Het lot van de scalpel, zonder verdoving, zoals bij P.P.R. : "De compet' weet ik het AP, zij wilde dat ik zie waver / walking dead, het doel is hun gesneden skulls". Zonder in de métagore in de infame jouissif of in de obsénité. Kekra blijft tamelijk verstandig, maar vreselijk chirurgisch. Getikt? Niet noodzakelijk, maar de milt die momenteel gebouwd goed aantal loopbanen in de rap onderliggende: "Mijn stad die brandwonden om de helikopter' / zie ik vaak wanneer ik denk dat de nacht / next kers chemische zoals Eskimo / Nooit Ik inslapen zonder gordijnen / oorzaak van mijn dood in het redactioneel / i n'veux niet lezen van een boek over mijn leven / Ik verkies de munt aan de punani / J'me herinnert van grote dagen onder verdiepingen tellende' / herstel van opgerolde onder zakmes vasthoudt", te ver. Volgende stap, het leven. In Parijs aan de Gaité Lyrique op 20 mei, maar ook in Roubaix twee dagen voordien in de kelder van de dichters. Niet dat de Bonhomme trots om de poëzie, maar we moeten verder zie de gek op het podium beter te begrijpen. Zonder hoop te zien zijn gezicht, natuurlijk. Antiracistische en feministische-, de Ierse rapper spraken we van hem en zijn ras-de-kom van de hip-hop eigentijds. Het heet Alex, heeft 22 jaar en claims duidelijk haar Ierse nationaliteit en de kleur van zijn huid, zoals veel andere identiteit. Dit soort persoonlijke worstelingen is opgelost tijdens zijn beroepservaring van drie jaar in de Verenigde Staten. Na de atlantische, geschiedenis te leren voetballen en uiteindelijk zich in de School of Art, de jonge man (wie bewondert Michael Jackson, Freddie Mercury en 2pac) beslist om zichzelf in de plaats van muziek en feit, want een mooie vinger eerbetoon aan de rest van de wereld. Hij heeft ontmoet afgelopen weekend in Parijs, op de Bellevilloise, een beetje vóór zijn gemonteerd op het podium voor een concert U bent afkomstig uit Dublin, maar u woont nu in Londen. Wat nu de houdingen gij op de rap van Engeland en de VS? Dat is wat onderscheidt hen, volgens u? Dit zijn twee heel verschillende dingen. De Verenigde Staten, dit is waar de hip-hop is uitgevonden, dat het Verenigd Koninkrijk heeft zijn eigen sfeer. De mensen die nu naar Amerika om rapper een vergissing, want volgens mij moet veranderen nooit haar flow, dat maakt ons speciaal. Als in Parijs, de Fransen hebben hun tip voor hen. U hoeft niet de Amerikanisering van haar uniciteit. Maar goed, dit zijn dingen die de Amerikanen niet begrijpen. In Londen, wanneer we spreken van vuil, het is meer dat van hip-hop, het is een stijl van leven, een houding, kleren! Je niet meer de hip-hop? Hip-hop stoort me. Er is volledige van rappers die liggen of die niet helemaal eerlijk. Het is een heleboel pipeau. Ik niet eens nodig om te zeggen wie, want aan de onderkant de hele wereld weet. Wat ze vertellen het is echt van de shit: hun woorden, hun stijl van leven, etc. De hip-hop van vandaag heeft niets te zien met de vorige. Het is vreemd… Ik denk dat alles die hem tot het koele, breakdance en freestyle, is omgevormd tot een obsessie voor het geld. Als u moest vergelijk uw muziek naar iets, zou dit?... En uw weg naar rapper? In de eerste plaats denk ik dat dit is te vergelijken met een gesprek met de microfoon, en uitbreiding van dit gesprek aan het publiek. Ik probeer mijn gevoelens voor dat mijn muziek raakt het publiek. Mijn rap is niet alleen met woorden. Moet het wel de dingen, dus ik probeer mijn best te doen om de aandacht van de publieke opinie en eventueel de blik van kwam iemand naar mij te luisteren. Wij hebben gezegd van u, dat gij een onverzadigbare behoefte aan te hoeven branden. "Het is mijn muziek moet luisteren naar" Kekra heeft de lucht uit de lucht komen vallen. Van zoveel het rap er weinig in freestyles tussen vrienden, zonder echt denken in niets doet. Behalve dat twee mixtapes later vrije base (2015) en extra's 2 (2016), moeten constateren dat er iets te leren uit deze predisposities te laten stromen en dit concept van anonimiteit. En wat er te leren is voor alle geld. "Het is minder riskant dan een ander bedrijf", wij toegegeven dat in 2016 als de uitgang van zijn eerste album, Vréel. Hij zegt dat hij ergens anders op Laat mij: "Ik schrijf farmaceutische couplet / alles dat voor de grootte van de mazen / alles dat met de mesh / J'veux niet eindigen met het stro". Gezien het huidige succes van Vréel 2, is het onwaarschijnlijk dat van kracht is. Kekra niet een interview in 2017. Het was al moeilijk genoeg om hem de wormen van de neus, hier is het concept verder gaat. Vorig jaar gaven we allemaal hetzelfde: "Ik wil niet dat hij zich richt op me, dat is mijn muziek moet luisteren." Wat is bekend door tegen dat Kekra is een reiziger. Thailand is zijn tweede woning, wordt er tenminste eenmaal per jaar, loopt de klemmetjes (niet betaald) maar ook in Japan (stuurt de munt) en meer recentelijk in Togo en de Filippijnen (zonder gezicht). Zelfs de teksten lijken geschreven tijdens lange ritten, zoals Stylist: "Ik schrijf dit die stinkt ze leefden in een opwelling […] Tijdens mijn rit in de auto van mijn crib". Altijd verborgen natuurlijk zie capuché. Booba en jonge Thug Vréel had het uiterlijk van een panorama. Het concept van de "daadwerkelijke" en de "echte" was met de ambiguïteit tussen de rapper en het personage. Maar Franse rap is veranderd in een jaar Kekra logischerwijze ook. Dit keer wil het concept blijft de partij genomen melodic metal is sterker en dit zodra de eerste beats van Vréel 2. De uitstekende Walou opent het album naar lage uavs (familie), de beats soms erg elektronisch (9 milli), naar de Autotune (Automatisch afstemmen) subtieler, meer wijdverspreid dat ook op haar vorige projecten. De titel zonder gezicht naar voren als single voor sit het concept van de Bonhomme en te chanten: "zonder gezicht, m van de HESS, vermoedelijk / Deze klootzakken van rageux wil kunnen stoppen met me / tijdens de familie ze wil me zien ontploffen". Het moet ook het succes van Vréel 2 de titel 9 milli, Banger getinte chelou van grime, clip de putting in scene in de Japanse hoofdstad, en ongeveer tussen de neonlichten, de gigantische studded passages zeer drukke en metrostations zonder ziel. Hoe meer het gaat, hoe meer verwijzingen naar de Asia zijn talrijk. Normaal voor een tech-savvy van manga. Er jonge Thug tevens, dat hij regelmatig citeer en Booba, 92 als hem, waar hij een heilige boost door sommige van haar actus op haar netwerken vorig jaar. Op 20 mei aan de Gaité Lyrique Op Vréel 2 Kekra en het masker van chirurg niet in de kant. Het lot van de scalpel, zonder verdoving, zoals bij P.P.R. : "De compet' weet ik het AP, zij wilde dat ik zie waver / walking dead, het doel is hun gesneden skulls". Zonder in de métagore in de infame jouissif of in de obsénité. Kekra blijft tamelijk verstandig, maar vreselijk chirurgisch. Getikt? Niet noodzakelijk, maar de milt die momenteel gebouwd goed aantal loopbanen in de rap onderliggende: "Mijn stad die brandwonden om de helikopter' / zie ik vaak wanneer ik denk dat de nacht / next kers chemische zoals Eskimo / Nooit Ik inslapen zonder gordijnen / oorzaak van mijn dood in het redactioneel / i n'veux niet lezen van een boek over mijn leven / Ik verkies de munt aan de punani / J'me herinnert van grote dagen onder verdiepingen tellende' / herstel van opgerolde onder zakmes vasthoudt", te ver. Volgende stap, het leven. In Parijs aan de Gaité Lyrique op 20 mei, maar ook in Roubaix twee dagen voordien in de kelder van de dichters. Niet dat de Bonhomme trots om de poëzie, maar we moeten verder zie de gek op het podium beter te begrijpen. Zonder hoop te zien zijn gezicht, natuurlijk. Antiracistische en feministische-, de Ierse rapper spraken we van hem en zijn ras-de-kom van de hip-hop eigentijds. Het heet Alex, heeft 22 jaar en claims duidelijk haar Ierse nationaliteit en de kleur van zijn huid, zoals veel andere identiteit. Dit soort persoonlijke worstelingen is opgelost tijdens zijn beroepservaring van drie jaar in de Verenigde Staten. Na de atlantische, geschiedenis te leren voetballen en uiteindelijk zich in de School of Art, de jonge man (wie bewondert Michael Jackson, Freddie Mercury en 2pac) beslist om zichzelf in de plaats van muziek en feit, want een mooie vinger eerbetoon aan de rest van de wereld. Hij heeft ontmoet afgelopen weekend in Parijs, op de Bellevilloise, een beetje vóór zijn gemonteerd op het podium voor een concert U bent afkomstig uit Dublin, maar u woont nu in Londen. Wat nu de houdingen gij op de rap van Engeland en de VS? Dat is wat onderscheidt hen, volgens u? Dit zijn twee heel verschillende dingen. De Verenigde Staten, dit is waar de hip-hop is uitgevonden, dat het Verenigd Koninkrijk heeft zijn eigen sfeer. De mensen die nu naar Amerika om rapper een vergissing, want volgens mij moet veranderen nooit haar flow, dat maakt ons speciaal. Als in Parijs, de Fransen hebben hun tip voor hen. U hoeft niet de Amerikanisering van haar uniciteit. Maar goed, dit zijn dingen die de Amerikanen niet begrijpen. In Londen, wanneer we spreken van vuil, het is meer dat van hip-hop, het is een stijl van leven, een houding, kleren! Je niet meer de hip-hop? Hip-hop stoort me. Er is volledige van rappers die liggen of die niet helemaal eerlijk. Het is een heleboel pipeau. Ik niet eens nodig om te zeggen wie, want aan de onderkant de hele wereld weet. Wat ze vertellen het is echt van de shit: hun woorden, hun stijl van leven, etc. De hip-hop van vandaag heeft niets te zien met de vorige. Het is vreemd… Ik denk dat alles die hem tot het koele, breakdance en freestyle, is omgevormd tot een obsessie voor het geld. Als u moest vergelijk uw muziek naar iets, zou dit?... En uw weg naar rapper? In de eerste plaats denk ik dat dit is te vergelijken met een gesprek met de microfoon, en uitbreiding van dit gesprek aan het publiek. Ik probeer mijn gevoelens voor dat mijn muziek raakt het publiek. Mijn rap is niet alleen met woorden. Moet het wel de dingen, dus ik probeer mijn best te doen om de aandacht van de publieke opinie en eventueel de blik van kwam iemand naar mij te luisteren. Wij hebben gezegd van u, dat gij een onverzadigbare behoefte aan te hoeven branden.